14 dagen geleden heb ik een heel erg leuk veulen gevonden en deze wilde ik heel graag hebben.
En gelukkig is ze me gegund en heb ik haar vorige week vrijdag opgehaald van waar ze vandaan komt.
Ze is nu ruim 5 maanden oud en op haar paspoort staat dat ze een fewspot is maar ik weet het zo net nog niet...
Misschien kan iemand mij een beetje helpen die verstand heeft van kleurtjes of appalousa kleurtjes.
Voor mijn idee is ze bont en appalousa maar de kleur zelf daar durf ik me niet zo goed aan te wagen.
Waarom ik denk dat ze bont is, is omdat ze alleen op haar hoofd onder in de flank en de staart gekleurd is en verver
helemaal wit echt spier wit. Dus vandaar in mijn ogen bont.
Op haar hoofd heeft ze vlekjes en sproetjes en een gekleurde neus en ogen en ook heeft ze een mensen oog en een maan oog
die vlekjes geven mij een idee van Appalousa.
Nu heb ik even opgezocht en daar kwam ik mee verder dat een fewspot ook gekleurde benen heeft over het algemeen en niet
gewoon spierwitte benen maar dat weet ik dus niet zeker vandaar dus mijn vraag aan de kleur kenners.
Ook zou ik graag willen weten welke kleur ze verder heeft omdat het in mijn ogen niet echt vos is...
Hier de foto's dan kunnen jullie zien wat ik bedoel en waarom ik de kleur nou niet echt vast kan zetten.
Zie hier mijn kleine indiaantje
Kyowa Indiana

Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen met welke kleur ze nou zou hebben.
Ik laat het als ze geent moet worden weer denk ik toch wel uitzoeken daar ik wel heel nieuwschierig ben.
Dank jullie wel alvast, en als het verkeerd staat sorry... Ik wist niet echt waar ik het anders kwijt moest hier zijn veel fokkers en
dus ook wel een aantal kleur kenners dacht ik zo...