hoe ziet jullie stal eruit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

diesel_

hoe ziet jullie stal eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 10:38

Ik hoop dat een verzameltopic is toegestaan, het lijkt me leuk typische shet en ministal foto's van elkaar te plaatsen!
Kleintje zijn nieuwe box op stal is in de maak dus foto's laten nog even op zich wachten :D

Annebet_

Re: hoe ziet jullie stal eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:52

Dit ga ik volgen.
We zijn volop op zoek naar een huis om te kopen ( we hebben nu eentje op het oog en hopen echt dat dit wat kan worden ) en dan moeten wij ook aan de slag om ministallen te bouwen.
Ik hoop dus leuke tips en ideetjes op te doen hier.

Mijn huidige stallen zijn maar zeer basic :)

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:28

Ik ga dit ook even volgen. Wij dienen binnenkort nog het één en ander aan te passen aan grote paardenboxen. Misschien dat we hier wat ideeën opdoen. :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:06

Wij zijn druk bezig de stal van de shetten te regelen. Oorspronkelijk bedacht voor het grote paard (1.80), is het allemaal wat aan de grote kant. Maar dat maakt het extra leuk. Ze hebben een klein stuk van ongeveer 2.20 bij 2.50 en een groot stuk van 4 bij 6 meter. Het staat allemaal met elkaar in verbinding als één grote schuilstal. Ik zal binnenkort eens foto's maken, de ruwbouw is bijna af (dakgoot etc. zijn ze aan bezig, dak ligt er al op, wanden zijn we nog niet over uit, in eerste instantie zonder).

Er komen rubberen matten voor een deel en dan opgestrooid waarschijnlijk met stromot.

capopjekop
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:07

Gewoon een houten stal van 3x3.

Afbeelding

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:30

De mijne heeft alles behalve een "shetlander" stal haha.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 01:24

De stal van mijn shetje is tussen 2 paardenstallen in :')
Gewoon een shetbox zeg maar :)
Maar we hebben ook "Het Smurfendorp" als je de stal in komt.
Dat zijn 8? Vierkante shetstallen naast elkaar met aan alle kanten ruimte om naar buiten te kijken.
Zo kunnen ze lekker snuffelen met elkaar..en als je niet oplet in je billen bijten als je langs loopt :+

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 14:53

zou leuk zijn als hier wat goede ideeen langs zouden komen, want ook wij hebben nog niet veel bijzonders, het is een oud koeienstalletje, maar een nieuwe moet nog gebouwd worden, al kan dat nog best een 5 jaren plan worden, toch leuk om te zien hoe anderen het doen en daar zelf ideeen uit te halen :D

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 16:51

Ik zal binnenkort wel even een foto maken, mijn shet heeft een echte mini inloopboxding ofzo, de fjorden kunnen zo de schuur in, en Balou moet een afslag nemen en dan komt ze in haar mini stalletje waar ze zich net om kan draaien om er weer uit te lopen, maar het is ook alleen om te eten.