Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) dat ik voor enkel toeschouwer geen vrij meer vraag
maar Flynnie verschijnt de 15e dus niet in Gersloot.
Ik hoop genoeg vervoer te kunnen regelen en dan komen wij met merries en hun Melodies Beebs richting Gersloot

eerste keer dus ben benieuwd! Ik ben gek genoeg om Fenore mee te nemen maar dat doen we toch maar even niet
ik weet nu al dat ik dat weekend ongelooflijk rot zit met werk, maar ik ga er toch nog maar even over nadenken. Zou zeker leuk zijn, thanks voor het aanbod!
Ik doe mijn uiterste lieve best om met bijna al mijn paardjes te komen
De eerste twee zijn vandaag officieel opgegeven....gipsycobs schreef:Ik hoop genoeg vervoer te kunnen regelen en dan komen wij met merries en hun Melodies Beebs richting Gersloot
![]()
Ben nu nog druk aan het organiseren, hoop dat alles lukt, ben al zo lang niet geweest; we hebben er zin in !
Ik hoop dat ik dit lijstje zsm kan aanvullen![]()
- Merrieveulen (28-03-2013): Melodies Layla = M: Tinka / V: Meadows Denver (nieuwe eigenaresse: Felicia Verdoold)
Dit is mijn lijstje...kortom, al mijn merries gaan mee. Vindt het sneu om er 1 of 2 thuis te laten, het is zo'n hechte kudde
En als het goed is heb ik genoeg vrijwilligers met trailers. Er zweeft nu maar 1 woord in mijn hoofd: WASSEN !!!

Had al even in je profiel gespiekt van wie jij de trotse eigenaresse bent... ??? Als het goed is heb ik spontaan hulp aangeboden gekregen voor het wassen 
) de ander mega sokken en staart (en manen zijn
)
Het gaat om Fenore, van Diny (nouja niet meer van Diny maar je snapt me wel). Ze heeft genoeg manen, staart en sokken naar mijn zin (je moet het ook allemaal weer schoonhouden) maar natuurlijk niet als ze het er allemaal afkluift/loopt