Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kappiegirl schreef:Je kunt bij Gaby Vegeling kijken die heeft altijd wel mooie staan en vaak ook in de verkoop.
Zei is zo door gewinterd in het ras dat ze ook wel een paard vind voor je wat echt bij je past. Ik geloof dat er in Drenthe ook nog iemand zit die dit geweldige ras fokt en daar zie ik ook geweldige paarden van voorbij komen maar heb even geen idee meer wie dit zijn sorry... Ga ik even voor je zoeken nog.
Nu ben ik ook heel nieuwschierig wat jou de Lusitano nou zo aan spreekt...
Ik ben ook enorme Lusitano fan maar helaas nog even geen Lucitano centjes...
Ik zou ook graag naar Portugal gaan om er 1 uit te zoeken daar maar goed daar dromen we alleen nog maar even van.
En dan ook nog wat is je doel met een straks jou Lusitano? Ben alleen heel nieuwschierig hoor haha heb zelf ook deze geweldige paarden mogen trainen en dat is me uiterst goed bevallen.
Sientje schreef:Wordt het je eerste paard? Heb je ervaring met de omgang en het rijden van temperamentvolle paarden? En met jonge paarden? Want 4/5 jaar is ook goed ingereden nog niet 100% wereldwijs... Zou zelf, als je dan per se een lusitano wilt, voor een wat ouder paard gaan, waar je zelf nog van alles van kunt leren, en die van weinig meer opkijkt.
juliaka schreef:Sientje schreef:Wordt het je eerste paard? Heb je ervaring met de omgang en het rijden van temperamentvolle paarden? En met jonge paarden? Want 4/5 jaar is ook goed ingereden nog niet 100% wereldwijs... Zou zelf, als je dan per se een lusitano wilt, voor een wat ouder paard gaan, waar je zelf nog van alles van kunt leren, en die van weinig meer opkijkt.
Ik heb wel op een PRE gereden, en Lusitano's dus qua temeramentvol heb ik wel wat ervaring, jonge paarden iets minder maar ik denk dat met goede begeleiding ik ook op jonge paarden kan rijden. Ik moet toch ooit eens met jonge paarden starten he