Western of Dressuur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RakkerRocco

Western of Dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 15:24

Ik krijg heel vaak de opmerking van vriendinnen dat mijn ( verzorg ) Haffie erg leuk in de dressuur kan lopen.
Zij vinden het ook een beetje zonde dat ik Western met hem ben gaan startten. Terwijl die daar ook erg goed in is!
Nou moet ik zeggen dat hij dressuur eigenlijk ook leuker doet, maar dat hij western misschien wel leuker vind. En af en toe een sprongetje is voor meneer ook wel op z'n plaats.

Maar wat vinden jullie? Zouden jullie je Haf liever in de Dressuur of in de Western willen zetten?

Ik start op dit moment reining en het gaat super goed! en wat is er nou stoerder dan een Haflinger die een vette sliding kan maken :j !
Afbeelding

PowerReiner

Re: Western of Dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:29

Mijn gok is dat die vriendinnen allemaal dressuur doen?

Lekker doen wat jij en je pony leuk vinden, en je niets aantrekken van anderen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:54

Inderdaad doen wat jij en je haf leuk vinden.
Ik rij ook western en veel mensen vonden het zonde. Maar nu ze zien hoe leuk hij het doet en vindt snappen ze de overstap van dressuur naar western wel :j

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:55

Persoonlijk vind ik mensen die een keuze voor een bepaalde rijstijl baseren op 'hoe leuk het eruit ziet' wat kortzichtig. In basis is dressuur en western weinig anders. :)

VeraaaBalloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:57

Ik vind dat ze het bijde leuk kunnen doen, ik hou zelf wat meer van dressuur. Dus dat had ik zelf gedaan maar als jij en de pony Western leuker vinden dan doe je dat toch lekker! En anders een keer tussen door weer eens dressuur..

RakkerRocco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 15:59

PowerReiner schreef:
Mijn gok is dat die vriendinnen allemaal dressuur doen?

Lekker doen wat jij en je pony leuk vinden, en je niets aantrekken van anderen.

Ja dat klopt inderdaad :')

RakkerRocco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 16:00

Amanda schreef:
Inderdaad doen wat jij en je haf leuk vinden.
Ik rij ook western en veel mensen vonden het zonde. Maar nu ze zien hoe leuk hij het doet en vindt snappen ze de overstap van dressuur naar western wel :j

Super leuk! En je hebt inderdaad wel gelijk, alleen soms is de keuze wel lastig. Ik rij nog steeds beide, omdat ik van mezelf uit eigenlijk een dressuur ruiter ben.

Elm0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 16:01

Doen wat jullie het leukst vinden!