[WN] paint fokkerij ??!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sabriina0001

paint fokkerij ??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 20:01

Hallo Allemaal, /3

ik ben op zoek naar een goede paint fokkerij.
(Ik ben het liefst opzoek naar een paint rond 3 jaar of ouder mag ook, als je toevallig iets weet) :P

heeft iemand goede adressen voor mij??

Ik weet dat er al een topic ooit geplaatst is... Maar daar vind ik veel ouwe adressen in, zelfs websites die niet meer bestaan.

En ik lees veel slechte berichten over de Eagles Ranch op Texel ?!... en laat ik nou net daar binnenkort een bezoekje brengen;) meningsverschil hou je altijd in de wereld. Maar graag hoor ik wat ervaringen... 8-)

ook weet ik dat er op texel nog een kleine fokkerij zit..coolrunning paints.

Bedankt Alvast!! :D

troi

Re: paint fokkerij ??!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:34

Tja, wat zoek je? Reining/pleasure? Vergeet niet dat paints van grote fokkers vaak voor hun derde jaar beleerd zullen zijn (western) en daarnaast vermoedelijk flink aan de prijs ( want vaak van goede hengsten). Particulier kan je ook zoeken, bijv via marktplaats of de bokt markt.

sabriina0001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 20:49

de prijzen ken ik. Dat is geen probleem. Het is het kijken waard;)
voor hun 3e jaar beleerd geen probleem. Vaak worden ze beleerd en dan weer een jaartje in het land gezet en op hun 3e jaar weer opgepakt. Ik ben juist opzoek naar een western paint. Ik ben wel een recreatie ruiter maar ook western gericht zeker om de basis erin te krijgen bij een jong paard.

ik heb zelf een prachtige pinto (platen bonte) merrie beleerd, net 3 jaar nu. Ze is prachtig getekend maar helaas blijft zij te klein om er jaren op te rijden. stokmaat 1.42

Maar weet jij iets over de Eagles ranch:)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:52

Nee kan ze alleen van naam. Zo ken ik ook copinga van naam. Zit in Friesland, heeft een beeldschone hengst . Geen idee trouwens of hij ook driejarigen heeft trouwens.

sabriina0001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 20:59

die heeft helaas alleen veulens:( Toch bedankt!!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:01

Voor het zoeken van een paard mag je een advertentie openen op Bokt Markt, advertenties horen hier niet thuis. Je kan een link van je advertentie die je op Bokt Markt hebt geplaatst plakken in ons linken topic op WN [WN-AM] [MARKT] Centraal topic voor links naar Bokt Markt

Betreft het zoeken naar Paint Fokkerijen gelieve het oudere topic daarvoor te gebruiken, zo blijft de informatie bij elkaar en maak je hem zo gelijk up to date.

Hier daarom een slotje.