Lizzy vertelt:

We beginnen met de aandacht afpakken, ik heb sinds kort een leuk maar soms zoooooo irritant (
) broertje. Dus ik vind dat ik als troost best wat aandacht verdien!
Ha kijk, het lukt me, ik krijg al kusjes en mijn broertje wordt als jaloers!

Oh wacht, dat was niet goed, baasje haar aandacht ging weer naar irritant broertje.
Even terugeisen die aandacht!
Hehe kijk, het werkt, eerst even samen met baasje goed uitrusten voordat de intensieve knuffelsessie ondersteboven gaat beginnen

Watch and learn other veulies, het ziet er eng uit, maar zo kan baasje veel beter bij mij kriebelplekjes komen en het is zooooo lekker!

Wisten jullie dat de wereld er zo heel anders uit ziet?!

Baasje leert het..

En ondertussen kan ik ook nog eens heel lief kijken..

En dan tenslotte weer even plat liggen, wachtende tot baasje verder gaat, ik ben alleen niet echt schoon als ik haar hand zo zie...

Dit op z'n kop leggen en knuffelen laat ze volledig relaxed toe, ik ben er die dag per toeval tegenaan gelopen dat ze dit toeliet en heerlijk vond, dit was dan ook de eerste keer dat ik dit deed en natuurlijk leg ik d'r niet iedere dag op d'r kop en ligt ze niet uren zo..

Als bewijs dat ik het heerlijk vind hier nog een filmpje! Als ik het op z'n kop liggen zat ben gooi ik mijn gewicht gewoon opzij en laat baasje mij zo gaan, lekker relaaaaaxed
Nu hoef ik zelf ook niet meer om te rollen, baasje doet het wel voor mij nu!Lizzy is trouwens niet mijn eigen veulen maar het veulen van mijn verzorgpony en de kans is groot dat ze te koop zal komen te staan helaas..