Hallo allemaal,
Afgelopen 22 juli heb ik mijn negenjarige Friese merrie laten insemineren bij stal wijdewormer kwadijk. Ze heeft een dubbele eisprong gehad en is tweemaal geïnsemineerd. Vandaag heb ik haar daar weer laten scannen en kreeg ik helaas te horen at ze niet drachtig is. Zelf wordt ze niet goed hengstig en ze hebben haar ook hengstig gespoten toen. Toch vond ik het dan wel raar dat ze een dubbele eisprong had of komt dat wel vaker voor. Maar goed nu kon ik kiezen om haar daar weer een week te laten staan en dan kijken of ze misschien toch weer drachtig wordt of ik kon haar mee naar huis nemen. Ik heb haar mee genomen omdat ze daar erg opgefokt en zenuwachtig is. Ik heb trouwens zelf de scan gezien. Daar zag ik een zwart rondje dat knipperde zeg maar. De ene keer zag ik het wel en de andere keer niet. Weet iemand wat dit kan zijn?
Heeft iemand ervaringen bij het dekken bij deze stal? Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!
Laatst bijgewerkt door Boberghuis op 07-08-13 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt