Sinds kort loopt Diesel bij ons in de wei. Tot voor kort liep hij in de tuin bij bekenden. Voordat iedereen weer opmerkingen gaat maken, deze mensen wonen achteraf en hebben een behoorlijke tuin. Ik was erbij toen ze hem kochten op de paardenmarkt in Denekamp. Wij waren er heilig van overtuigd dat hij een mini shetlander was. Nu heb ik een mini van 86cm al 17 jaar in mijn bezit. Het verschil is gigantisch. Diesel is nu ca 70 cm. Puk is in alle opzichten veel grover en groter. We weten niet veel van Diesel, alleen dat hij veel te vroeg bij zijn moeder is weggetrokken. Hij kreeg ook nog melk van een andere merrie. Wie kan mij het verschil zeggen tussen een mini shet en een falabella of American Miniature???? Wat is onze Diesel???
IvankBacardi
Geplaatst: 25-07-13 14:03
een foto erbij zetten is makkelijker...
Laatst bijgewerkt door IvankBacardi op 25-07-13 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Dennis
Geplaatst: 25-07-13 14:03
Het stamboek papier is het verschil.
Ik heb wel een falabella op stal gehad van 100 cm, dus die hoeven echt niet perce extreem klein te zijn. Amerikaantjes net zo (al heb je bij de amerikaantjes weer 2 registratie vormen, AMHA en AMHR, precieze verschil weet ik niet). En shetten kan je ook in alle maten hebben (waar mini's kleiner van 86 cm zijn). Vaak zijn falabella's en amerikaantjes luxer dan shetten, maar ook dat hoeft lang niet altijd. Je hebt stevige amerikaatjes, maar ook luxe shetten.
rachellevis
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-13 14:07
Ben al die hele tijd aan het proberen een foto erop te zetten, maar HOE??? Kan iemand me dat uitleggen???
SophievdV
Geplaatst: 25-07-13 14:18
Is niet heel moeilijk Even uploaden bij bijvoorbeeld picasaweb en dan de foto daar openen, rechter muisknop en de URL selecteren en kopieren (Control - C). Dan hier op Bokt in een bericht de volgende code noteren: