Alles, maar dan ook echt alles laat Lizzy toe zolang ze er maar aandacht voor in ruil krijgt..Ik heb nog nooit zo'n aanhankelijk veulen vanaf het begin gehad (nouja, verzorg, ze is het veulen van mijn verzorgpony's)
Ze volgt je op de voet, loopt graag onder je door, gaat bovenop je staan, kortom in ben helemaal verkocht
Dat wordt nog wat als de eigenaren haar willen gaan verkopen...Lizzy is geboren op 21 mei.
Mama tweede keer voor de sulky, lang leve de lol in zo'n reusachtig weiland!

Oeps.. Die zagen jullie toch niet? Bijna op mn smoeltje!

Mamaaaaaaaa?

Ah joh, weet je wat, ik ben al zo groot, ik durf ook wel zonder mama!

En daar begin het,het mens begon eerst één ding om mijn hoofd te hangen, dat vond ik al niet helemaal oké..

Toen kreeg mama wat over d'r hoofd heen, dat hoort toch niet..?

En wat er toen gebeurde, niet te geloven...

En dan moest ik ook nog eens op een stel schoenen gaan passen, dan zal ik er maar gelijk in gaan staan en braaf bewaken he?
op de foto staat een vriendin van mij met lizzy
Gelukkig mag ik af en toe ook nog veulen zijn hoor!

Toch denk ik dat levende kledinghanger wel mijn echte roeping is hoor, kijk dan hoe stoer mij dit staat!!

(onderstaande foto's zijn gemaakt door Romy, Ymor@bokt, waar Lizzy overigens grotendeels meer in de lens zat dan ervoor
)Bovendien is zo'n pet ook hartstikke handig tegen die rotvliegen, ik word er gek van

Daarom ga ik maar weer snel schuilen bij een mens voor die rotvliegen, tot de volgende keer!
Prachtig!
Die met je vest aan is wel ultiem grappig
Die zou ik echt uitvergroten
wat een schatje! die truii haha!