[WN] Major Sliding Dust

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

catzkillz

Major Sliding Dust

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 12:01

Ik pas gedurende een drietal weken op de woonst en diertjes van een kennis van mij. Eén van die lieve diertjes is de quarter ruin Major (Sliding Dust). Blijkbaar heeft de eigenares er vroeger wedstrijden mee gedaan en daarom vroeg ik me af of iemand deze ruin kent?
Hij heeft een vriesmerkje op z'n kont, een S in een cirkeltje,is voskleurig en erg lief :)

Ben zelf geen held in het opzoeken van stambomen en resultaten en dergelijke en als ik zijn naam google, krijg ik alleen maar resultaten die helemaal niets met paarden te maken hebben..

Alvast bedankt!

myjody

Re: Major Sliding Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:15

Was volgens mij jaren geleden het paard van Tom Callié (hij heeft daar wedstrijden mee gereden).
Dat vriesmerk komt van de "Star Dust Ranch" eigenaar Patrick Van Coninckxloey. Maar dit is al wel heeeeeel lang geleden :)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:41

S in een rondje kan ook Sterling ranch usa zijn.....

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:36

myjody schreef:
Was volgens mij jaren geleden het paard van Tom Callié (hij heeft daar wedstrijden mee gereden).
Dat vriesmerk komt van de "Star Dust Ranch" eigenaar Patrick Van Coninckxloey. Maar dit is al wel heeeeeel lang geleden :)

Liet Patrick zijn paarden merken dan??

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:39

quarterH schreef:
S in een rondje kan ook Sterling ranch usa zijn.....

Heb dat merk even opgezocht en daar lijkt het niet echt op, de S loopt echt mooi door in de cirkel. Morgen komen de eigenaars terug, anders vraag ik het hen wel gewoon eens :)

myjody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 16:19

Patrick heeft op gegeven moment zijn paarden gemerkt. Mijn paard stond daar ook en kreeg een brandmerk op zn kont :) Niet alle eigenaars konden daar mee lachen...