chip nr aanwezig maar papier niet .. waar kan ik dit vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wfmooiweer

chip nr aanwezig maar papier niet .. waar kan ik dit vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 17:49

hallo ik heb een vraag over het paspoort want ik wil een pony kopen maar die heeft geen papier ( is zoek of ????? ) maar vader is wel de vader van bekent. en moeder ook .
waar kan ik dit opvragen ???

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 17:50

Dat hangt er vanaf. Als er daadwerkelijk is aangegeven dat de vader dit veulen heeft aangegeven .. dan moet je via het stamboek van de ouders navraag doen. En anders komt je met DNA testen.

Succes dus :P

Waarom wil je overigens het papier hebben? Daar kan je verder niet op rijden, dus als jij het weet is het toch meer als genoeg?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 17:51

Ik begrijp dat je een paspoort hebt van dit dier? Staan er geen stamboeknummers bij de ouderdieren? Van welke organisatie is dit paspoort?

Ook al staan er ouderdieren in het paspoort, is het nog niet gezegd dat er een papier bij de pony zit.

lindavanluit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:18

Je kunt deze gegevens opvragen bij het stamboek. Waarschijnlijk wel met behulp van dna test x

Geodeo

Re: chip nr aanwezig maar papier niet .. waar kan ik dit vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 20:20

Ik zou ook beginnen met proberen navraag te doen bij het stamboek. En anders misschien bij het KNHS ? Zijn zij niet de overkoepelende organisatie voor de paspoorten?