Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. kaatjemuts schreef:Time is een afgekeurde dekhengst. Maar als je op de naam Googled vind je nog genoeg, hoor..

Sanet schreef:Er is geen officiële dekhengst met de naam Timme, ik heb wel een Tieme voor je in de aanbieding, die is geboren in 1990 en zou dus de vader van je merrie kunnen zijn.
Sanet schreef:Er is geen officiële dekhengst met de naam Timme, ik heb wel een Tieme voor je in de aanbieding, die is geboren in 1990 en zou dus de vader van je merrie kunnen zijn.
Stein88 schreef:Sanet schreef:Er is geen officiële dekhengst met de naam Timme, ik heb wel een Tieme voor je in de aanbieding, die is geboren in 1990 en zou dus de vader van je merrie kunnen zijn.
Maar het klopt dat het zeker om een goedgekeurde (of in ieder geval toen goedgekeurde) hengst moet gaan omdat ze anders niet opgenomen zou zijn geworden in het stamboek, toch?
Het gaat om de tweede. Super bedankt! (Het gaat om Tieme hier toch?)
Ocorde schreef:Als blijkt dat de vader van jouw paard wel 1 van de goedgekeurde hengsten Tamme of Tjimme is, dan ben ik beschikbaar voor vragenBeide hengsten waren namelijk in ons bezit.