nakomelingen Liz Neidhart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bootjee99

nakomelingen Liz Neidhart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 19:40

hoihoi,

ik ben gewoon benieuwd of er hier ook nakomelingen zijn van: Liz Neidhart.
mijn haffie is een een nakomeling van hem, ben er super blij mee en ik doe er alle disciplines mee!

zijn er hier ook nakomelingen van Liz Neidhart?

Kyra14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:30

Hee,
Ik rijd op een nakomeling van Neidhart. Ze is superlief en braaf en heeft hele mooie lange manen. Ik stuur binnenkort wel een paar fotos. Ik ben ook wel benieuwd naar jou paardje. Misschien lijken ze een beetje op elkaar. Zou je een paar fotos kunnen sturen? En nog een vraagje. Kan jou nakomeling van Neidhart goed springen? Heb het nog nooit met haar gedaan omdat ze pas een paar maanden onder het zadel is en ben eigenlijk wel benieuwd of ze kan springen.

Gr kyra

bootjee99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 09:45

heei,
Wat leuk dat iemand gereageerd heeft :D! Ik zal vanmiddag foto's sturen en dan kunnen we zien of ze op elkaar lijken :). Mijn haflinger kan heel goed springen, afgelopen zomer heb ik crosslessen gevolgd en ook een paar crosswedstrijdjes, dit doet hij super! Is jou haflinger ook zo eigenwijs?
Groetjesss

Kyra14

Re: nakomelingen Liz Neidhart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 11:41

Hahaha ja een beetje. Maar ze is wel super lief. Ik hoop dat Luna ook goed kan springen. Ze heeft wel een goed uithoudingsvermogen dus ik denk dat ik misschien ook wel ooit een crosswedstrijdje met haar ga doen als dat van de eigenaar mag. Is jou haflinger ook zo snel? Ben benieuwd naar de foto's. Ik zal er straksook een paar maken van Luna.
Groetjes

Kyra14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 11:42

Hoe groot is jou paard eigenlijk?

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:46

Ben benieuwd naar fotos van die van jullie :)

xxxivitaxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:21

wij hebben twee nakomelingen van Liz Neidhart , een 2 jarige en een 7 maanden oud hengstje.

alle twee met een super lief karakter

Kyra14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:53

Hee, leuk om te horen ! Zou je misschien wat foto's willen sturen? Ben benieuwd ! Gr