Eerst even het verhaaltje vooraf, zodat jullie iets meer snappen hoe blij ik nu ben;
Iedereen weet natuurlijk wel dat iedere paardengek een grote droom heeft ; een eigen pony. Ik heb lang door moeten zeuren, met eerst steeds het antwoordt nee. Ik natuurlijk verdrietig, maar als ik logisch nadacht wist ik dat het toen ook niet kon. Ik ben toen maar een verzorgpony gaan zoeken en in 2011 vond ik er een(Muriëlle). Met haar kon ik echt lezen en schrijven. Na een wat rottige situatie ben ik daar weggegaan op die boerderij en gestopt met Muriëlle. Die mensen gaven eigenlijk niks om dat beestje en hebben haar dus ook verkocht/ weggegeven. Eerst naar de handelaar, toen naar een manege. Ik was daar zo verdrietig om, dat mijn moeder toch heeft besloten dat ik een eigen pony mocht. Ik was natuurlijk super blij en het eerste wat ik ging doen was de manege eigenaar mailen. Hij wilde haar eigenlijk niet verkopen maar wilde ook mij niet verdrietig maken, dus besloot hij haar aan mij te verkopen. Na een tijdje toch een mail gehad dat hij haar toch niet wilde verkopen, omdat ze het zo goed deed in de lessen. Ik was daar helemaal kapot van en had geen behoefte meer aan een eigen pony of een andere verzorgpony.
Uiteindelijk heb ik in die periode ervoor gekozen om de pony van 2 vriendinnen van mij gaan verzorgen. Dit is de 2e pony die mijn hart net zo gestolen heeft als Muriëlle dat heeft gedaan. Ik ben toen ook weer gaan zoeken naar een eigen pony. Ik heb heel wat site's afgestruind, heel wat mensen gemaild, maar steeds niet het gevoel van ; Wauw, dit word 'm. Ik dacht dat ik nooit meer de perfecte vinden en had de hoop al opgegeven. Totdat ik de advertentie van Bentley zag. Ik was gelijk stapelverliefd op hem, en heb dan ook gelijk gemaild. Ik zat toen nog wel in dubio. Er was namelijk op stal ook nog een pony die hoogstwaarschijnlijk weg zou gaan, en ja waar kies je dan voor ; een superlieve ouwe sul, die je hartstikke goed kent en waar je van weet wat je er aan hebt of een superleuk veulen wat je nog helemaal naar eigen hand kan zetten. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om toch voor Bentley te gaan. En voor de mensen die dan gelijk gaan denken dat ik dan toch niet zo stapelverliefd was op Bentley omdat ik twijfelde ; Ik heb helemaal niet getwijfeld aan de pony zelf, de hele tijd heb ik het gevoel gehad van : wauw, wat een superveulie !!
Nouja, sorry voor het lange verhaaltje, nu maar even mijn superknappe toekomstige veulie voorstellen :
Naam: Dendi Boy's Bentley
Geboren: 10 mei 2013 ~ 01;00
Vader: High Flown's Adrian
Moeder: Bailey van de Bredeweg a.k.a. Izzie
Maat; A poownie
1.Hier dan DE foto waar ik verliefd op ben geworden
;
2. Niet nieuwschierig, dat lijkt alleen maar zo

3.

4. Dit bedoel ik nou met stoer

En elke keer weer als ik naar zijn foto's kijk, dan krijg ik toch zooooo'n grote lach op mijn gezicht. Ik ben zo hoteldebotel van hem. Ook deze stoere stippel heeft mijn hartje gestolen
En ik ben zoo verschrikkelijk blij en trots dat ik binnenkort de eigenaar van deze super knappe stippel mag worden !!!
Meneer heeft ook nog 2 andere hele leuke topics ;
Geboorte topic ;
[KS-ITP] Daar is HIJ dan... Dendi Boy's Bentley (appaloosa)
En de STOERE vent tijdens schriktraining:
[KS-ITP] Bennie bang!! (Bentley op schriktraining :) )
Deborah en Desiree ; Superbedankt dat ik deze superknappe stippel van jullie mag kopen
!!!