Mijn jaarling (april 2012) arabisch voolbloed hengstje die laat echt alles toe.
Zelf als het iets nieuw is, ik dacht onlangs een deken en een slicker op hem te zetten om te laten wennen voor later op show, dacht dat ie gek ging worden maar liet alles gewoon toe!

Ook wassen en water over zijn lichaam is geen probleem, beweegt wel soms nog (alsof hij toch wat bang is maar toch probeert omdat hij me vertrouwt)
Met het deken was ie wel heel relaxed!
Ook scheren is geen probleem, ook rondom de ogen. Enkel de oren is nog een knelpunt.
Iemand die me helpt met show probeerde onlangs hem droog te maken met een handdoek en daar ging hij wel van 'lopen' maar de dag erna toen ik het deed was hij weer supper relaxed.
Ik ben elke dag bij hem 7/7, op traininsdagen gemiddeld 1,30uur en op gewone dagen toch zeker een halfuurtje a 3 kwartier.
Nu heb ik enkel bang als ik op vakantie ben (10dagen), zou hij dan vergeten wie ik ben als ik terug kom? En of dat alle moeite (training/oefenen op deken ect) zal vergeten zijn?
Wie heeft hier nog zo'n beestje die graag alles toe laat? Of net niet ...

gr
Ook Daya is 6 maanden weg geweest en toen ik hem kwam halen wist hij gelijk wie ik was en begroette me met een hinnek