Ik geef het eerlijk toe. Ik heb er geen verstand van, maar ik ga er vanuit dat er hier een heleboel mensen zijn die er wel verstand van hebben en mij wel kunnen helpen.
Ik heb al van verschillende mensen eens het advies gekregen om met mijn merrie naar de keuring te gaan. Maar....ik weet niet hoe, nou ja waar een beetje weet ik wel. Dat is gorredijk geloof ik.
Maar dan....hoe pak ik dat aan? Wat heb ik nodig? Is het uberhaupt nog wel te doen? Ze is nu namelijk 8 jaar en eindelijk uitgezwaard? Wil eigenlijk uiteindelijk wel eens een veulentje (opvolger) bij haar fokken maar heb je dan het keuringsgebeuren echt nodig?
Aan de ene kant lijkt het me zo supergaaf om eens te doen. Hulp heb ik nu denk ik wel. Maar aan de andere kant....ik ben wat aan het googlen geweest maar er is niet zo superveel informatie.
Het gaat dan om deze merrie...
Corrie van de Fokkershoek (ze staat nu nog in het veulenboek)
geboren 20-6-2005
vader : Obelix du Fremis vv. bruno van op den dijk
vm. Avenir van de kannelust vv. baron van Vrilkhoven

Dus iemand die info voor me heeft. Desnoods hulp, heel graag..
Of zelfs degene die zegt, nee hoor absoluut niet doen. Nou ja goed, daar kan ik ook mee leven.
Ik heb er ook niet zoveel verstand van verder. 1x voor de pret met mijn toen 1jarige naar de NRPS keuring geweest, toch mooi een 2e premie binnengehaald.