Flying Dream: meningen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bijinn

Flying Dream: meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 09:51

De winnaar van het afgelopen verrichtingsonderzoek van het KWPN met 87 punten: Flying Dream.

Afbeelding

Met een (m.i.) bijzonder leuke afstamming: Zapatero x Indoctro x Amaretto I. Nu ben ik nieuwsgierig of mensen deze hengst in het echt gezien hebben en wat hun indruk was? Braaf in de omgang etc?

Hij schijnt ook al een aantal merrie's gedekt te hebben (+ drachtig bevestigd). Zitten die eigenaren toevallig hier op Bokt?

Ik ben benieuwd :)

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 10:48

Er is op bokt weinig te vinden over Flying Dream. Ik heb deze hengst doorgekregen als mogelijke "match" voor mijn merrie. Hij staat wel in het rijtje van hengsten waarover het KWPN nog niets kan zeggen over de vererving, dus dat zou echt een experiment zijn om deze hengst te gebruiken.

Weet jij inmiddels al meer?

SophievdV

Re: Flying Dream: meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:45

Natuurlijk is er over de vererving niks bekend. Hij is net pas goedgekeurd ;) Ik ken de hengst verder niet maar hij komt vast in Den Bosch in februari. Dan kan je hem bekijken.

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:38

Gezien in Den Bosch tijdens de hengstenkeuring. Vond hem het beste springen van zijn jaargang die avond.

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 14:08

Ik heb de hengstenhouderij gebeld. Hij zei dat er voornamelijk bruine veulens zijn geboren. Lijken chique veulens te zijn, maar wie is er nou niet positief over de veulens van de hengst die ze zelf aanbieden ;-)

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:10

Tara_13 schreef:
Ik heb de hengstenhouderij gebeld. Hij zei dat er voornamelijk bruine veulens zijn geboren. Lijken chique veulens te zijn, maar wie is er nou niet positief over de veulens van de hengst die ze zelf aanbieden ;-)

Tja logisch toch als hij 'voornamelijk' bruine merries heeft gekregen..... ;)