Mijn merrie staat helaas niet op horsetelex, als de verdere afstamming nodig is kan ik die wel geven. Anouk is op dit moment ingeschreven in het veulenboek van het KWPN. Stamboekopname en predicaten zullen er waarschijnlijk niet in zitten. Ze heeft namelijk EMND, een ziekte waarbij de neurologische signalen vanuit de hersenen niet goed doorgegeven worden aan de ledematen. Ze is taktmatig goed, maar toch zie je dat elk been zijn eigen feestje viert waardoor ze op een keuring nooit netjes voorgesteld kan worden. Er is groen licht vanuit Utrecht om te fokken zolang ze goed in haar bespiering zit en op dit moment zit ze erg goed in haar vel
EMND is niet erfelijk. Graag zou ik een dressuurgericht paard fokken, maar wel koel in de kop. Ook zou ik graag iets meer massa zien en een langer voorbeen. Anouk is 1.70m, de hengst mag van mij vergroten, liever niet verkleinen. Een voorkeur voor stamboek heb ik niet echt, hoewel KWPN het meest voor de hand ligt.De standfoto is ouder en niet helemaal voordelig, maar het is het enige wat ik nu voor handen heb.

Bewegingsfoto

Ik ben erg benieuwd wat zou passen, lees vaak mee in dit soort topics en ik zit er vaak naast
Ik heb ze opgezocht en van dit rijtje spreken Floris en Wilson me erg aan, maar Wilson is niet beschikbaar, klopt dat?