Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mindim schreef:Ik heb nog nooit meegemaakt dat Rendac daarop controleerde. Chiploze paarden (niet of via DNA-profiel geïdentificeerd) worden hier zonder problemen opgehaald. Maar heb eerder ook wel een oormerkloze geit gehad die zonder probleem meegenomen werd.Ze komt nooit van het erf, maar ik ben bang dat misschien rendac haar tzt niet mee wil nemen....
Het enige waarom ik nog wil laten chippen, is dat ze tzt wel meegenomen wordt.
M_hartje_M schreef:Mijn veearts heeft ook gechipt bij mijn 28 jarige.. Dat heeft me 50 euro gekost en daarna heb ik een paspoort geregeld.
Het heeft me in totaal 100 euro gekost en toen ik dan eindelijk na 9 maanden alles in handen had van het paspoort en de chip erin zat kon ik hem 3 maanden erna in laten slapen
echter! het rendac heeft niet naar het paspoort gevraagd. Ze zijn hem gewoon op komen halen en weg was die. Het paspoort ligt ook gewoon nog hier.
linda_arnold schreef:M_hartje_M schreef:Mijn veearts heeft ook gechipt bij mijn 28 jarige.. Dat heeft me 50 euro gekost en daarna heb ik een paspoort geregeld.
Het heeft me in totaal 100 euro gekost en toen ik dan eindelijk na 9 maanden alles in handen had van het paspoort en de chip erin zat kon ik hem 3 maanden erna in laten slapen
echter! het rendac heeft niet naar het paspoort gevraagd. Ze zijn hem gewoon op komen halen en weg was die. Het paspoort ligt ook gewoon nog hier.
Redac hoeft ook niets met het paspoort. Je zult het paard zelf af moeten melden bij de paspoort instantie.