Het hele verhaal over Cupido (roepnaam Cupie) en Anne is hier te lezen: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=1715795&
Het is nu alweer een paar weekjes (4?) geleden dat deze 2 popjes bij elkaar kwamen. Ze gingen ongeveer 2 weken terug voor het eerst samen naar buiten en dit moest natuurlijk vastgelegd worden!
Hij vond het eerst super spannend en bleef super dicht bij mams maar uiteindelijk gingen ook even alle remmen los, dit heb ik natuurlijk op de foto hehehe
.Genoeg gekletst, tijd voor de prachtige foto's!
Heb er 2 bewerkt, dit waren de mooiste en de meest scherpe foto's (gaat altijd zo lekker met een digitale camera haha)
:

Even wennen en dicht bij mams staan

Ennnnn daar gaan we!

Jammer dat deze wazig is, vond hem toch wel erg leuk om hem te plaatsen

Toekomstig grand prix paard? hihi

Zoeffff

Toch wel wat nieuwschierig

En toen hij bijjjjna bij me was, verpestte de kalkoen het weer door te 'kalkoenen'

Alweer de laatste foto, helaas ook deze wazig maar ook weer zo leuk

Hierna ben ik weg gegaan en hebben ze nog lekker even geraced. Daarna heerlijk geluierd. Ze staan nu iedere dag buiten en hij groeit echt als kool! Binnenkort ga ik weer foto's maken. We zijn zo trots op mams maar ook het veulen!! Cupido word al steeds meer tammer en kunnen we praktisch al zo het halstertje om doen maar ook weer pakken in het land.
Afgelopen weekend zijn de eigenaren van hem ook langs geweest, ze vonden het prachtig dat het zo goed ging!! Ook hebben we een facebook-pagina over Cupido, weet niet of ik deze hier mag plaatsen maar bij interesse kan ik hem altijd naar je toe sturen om de vorderingen over deze leukerds te volgen!
Bedankt voor het kijken!