Ik zou dringend in contact willen komen met de heer Klaassen van Stichting Europese Stamboek (E.S.) aangaande de papieren van een door hun goedgekeurde hengst.
Ik heb al gezocht achter de internet site ... doet het niet, via email adres die ik nog had ... doet het ook niet.
Graag zoek ik een contactnummer zodat ik hem kan bereiken. Aub information via Prive Bericht.
Bezoek eens de volgende website : http://horses.nl/algemeen/belgie-waarsc ... -stamboek/ Als de link niet werkt, heel even via Google. Ik vrees dat ook jij de dupe bent geworden van een malafide handelaar. Toen ik mijn paard kocht bij mevr. Tonnaer van stal Eygenhof te Kinrooi, kreeg ik er een BES paspoort bij, dat staat voor Belgisch Europees Stamboek. Nu, jaren later kwam ik achter de waarheid dat dit paspoort vals was. Ik vrees dus dat jij ook opgelicht bent door oplichters.
Peterina
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-13 10:19
Ik ben helemaal geen dupe geworden van een malafide handelaar EN de topic, of lieve de vraag, gaat helemaal niet over de handel or whatever.
Ik vroeg alleen de contact gegevens van het E.S. ivm een door hun ggk hengst ... meer niet!
Deze topic kan gesloten worden daar ik de gegevens via PB ... zoals gevraagd ! ... heb gekregen.