Stichting Europese Stamboek (E.S.)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peterina

Stichting Europese Stamboek (E.S.)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 19:21

Ik zou dringend in contact willen komen met de heer Klaassen van Stichting Europese Stamboek (E.S.) aangaande de papieren van een door hun goedgekeurde hengst.

Ik heb al gezocht achter de internet site ... doet het niet, via email adres die ik nog had ... doet het ook niet.

Graag zoek ik een contactnummer zodat ik hem kan bereiken. Aub information via Prive Bericht.

YvonnevanD

Re: Stichting Europese Stamboek (E.S.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:00

Bezoek eens de volgende website : http://horses.nl/algemeen/belgie-waarsc ... -stamboek/
Als de link niet werkt, heel even via Google. Ik vrees dat ook jij de dupe bent geworden van een malafide handelaar. Toen ik mijn paard kocht bij mevr. Tonnaer van stal Eygenhof te Kinrooi, kreeg ik er een BES paspoort bij, dat staat voor Belgisch Europees Stamboek. Nu, jaren later kwam ik achter de waarheid dat dit paspoort vals was. Ik vrees dus dat jij ook opgelicht bent door oplichters.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 10:19

Ik ben helemaal geen dupe geworden van een malafide handelaar EN de topic, of lieve de vraag, gaat helemaal niet over de handel or whatever.

Ik vroeg alleen de contact gegevens van het E.S. ivm een door hun ggk hengst ... meer niet!

Deze topic kan gesloten worden daar ik de gegevens via PB ... zoals gevraagd ! ... heb gekregen.

YvonnevanD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:24

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 14:17

Nogmaals dit heeft niets te maken met wat de vraag is/was.

Wij hebben het nodige informatie gekregen van de heer Klaassen dus nogmaals deze topic kan gesloten worden.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 08:35

Moderatoropmerking:
Om een verder welles nietes spelletje te voorkomen wordt dit topic gesloten. Mede ook daar de informatie al verkregen is.