Curly Horse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vinden jullie van de Curly Horse??

1. Leukk
3 (9%)
2. Lief
1 (3%)
3. Schattig
7 (21%)
4. saai
Geen stemmen
5. Stom
Geen stemmen
6. Lelijk
3 (9%)
7. Geweldig
6 (18%)
8. Super
2 (6%)
9. Super Karakter
2 (6%)
10. Handig (voor alergie enz.)
8 (24%)
11. Weet Ik Niet
1 (3%)

Totaal aantal stemmen: 33

loenypoeny13

Curly Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 16:22

The American Curly Horse, weet iemand waar je deze lieve en mooie paardjes kunt kopen? Het zijn zeldzame rassen en daarom kun je ze niet snel vinden: help!!
Zelf heb ik deze site gevonden: http://www.curlyhorsesnederland.nl/index.html
Maar ik weet niet zo ged wat ik dr moet uithalen. Op- marktplaats heb ik alleen een veulen gezien, maar ik zou dr graag eentje willen die al ingereden is, de reden omdat ik een Curly Horse wil is omdat mijn moeder alergisch is en ik het een leukk en lief karakter vind hebben, en het zijn prachtige dieren. Ik wil me er graag in verdiepen.
MVG. Luna /3

XMandylover

Re: Curly Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:02

Dit hoort hier niet volgens mij...

troi
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:08

Prachtige dieren maar nogal duur vanwege de prijzige postzegel, importeren kost je 4000 euro, en dan moet je nog naar de vs vliegen om er een uit te kiezen en de aanschafprijs betalen. Nog even sparen dus tot je 10.000 euro hebt en dan kun je er een betalen. Houd er wel rekening mee dat ze zo doorgaans niet gefokt zijn om dressuur of springcracks te zijn. Alhoewel ze de basis, net als ieder gezond paard, prima moeten kunnen.

loenypoeny13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 19:11

Hoezo hoort dit niet hier??
En jah tis idd best wel duur, dan maar een andere pony of sparen... Ik zie wel, en omdat ze zeldzaam zijn moet je dus ook erg uitkijken voor dieven/ paardenhandelaren enz... Je weet wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 01:20

Dit is geen wedstrijd vraag maar een rassenvraag daarom verplaats ik het topic naar Rassenpraat.
WD-V => RPA

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 06:55

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:01

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:24

Dat veulen in de laatste post lijkt mij dat veulen dat te koop staat?

Curly paarden zijn in Nerderland uiterst zeldzaam. Dat betekend dat je er een flinke buit geld voor nodig voor hebt. Als je ze dus in Nerderlqnd niet kan vinden zit er niks anders op dan een paard importeren. Dat is ook al een flinke klus. Dus al je duizenden euro's er voor over hebt moet het vast lukken ;)

Hier btw. Nog een site. http://curlyhorsesnl.webklik.nl/page/te-koop-verkocht
Het onderste paard staat hier op de plaatselijke manege (Glen)

CurlyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 04:15

Hallo, ook ik kwam er achter dat er niet aan een curly paard is te komen in Nederland toen ik daar naar op zoek ging ivm de allergie voor paarden van mijn dochter. Daarom ben ik een curly fokkerij gestart, in Wageningen. Zie ook meer informatie op www.curly-horses.nl of volg het laatste nieuws via www.facebook.com/curlyhorse.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:32

loenypoeny13 schreef:
Ik zie wel, en omdat ze zeldzaam zijn moet je dus ook erg uitkijken voor dieven/ paardenhandelaren enz... Je weet wel.

Nee hoor, tenzij je het paard in de wei zet met z'n paspoort en stamboompapieren eraan geplakt. Zonder papieren zijn paarden al snel een klap minder waard. :)