Ik heb een probleem, ik heb van de ruitersportzaak hier in de buurt een Smart birth alarm kunnen kopen, een jaar oud, 4 keer verhuurd. Mooie koop, en ik ben blij, MAAR ik krijg met geen mogelijkheid voor elkaar dat dat ding MIJN nummer gaat bellen als er alarm moet komen, hij blijft maar steeds de vorige huurder bellen.
Heb al tig keer via de gebruiksaanwijzig gedaan, bellen, smssen maar hij blijft iedere keer haar bellen. Heb de simkaart eruit gehad, in mijn andere telefoon gedaan, haar nummers gewist, mijne op die plekken (2) maar dan nog belt ie naar haar.
Hij geeft die blauwe lampjes, dan stuur ik die sms, maar ik krijg niets terug, en vervolgens gaat t alarm af dus door haar te bellen. Gelukkig is het een vriendin, en zo kwamen we erachter...
Wie heeft er de gouden tip voor mij?! inmiddels moet de merrie nog 6 dagen...
Deze kun je toch via sms programmeren? Heb je al geprobeerd om alle 4 te kiezen nummers op 1111 te zetten? Dus een sms naar het nummer van de BA te sturen, M1: 1111 M2: 1111 enz. Vervolgens ding zo draaien alsof de merrie ligt. Daarna opnieuw een sms versturen met het nummer dat gewaarschuwd moet worden. Dus M1: 0645678910 M2: 0633333333.
Hoofdlettergebruik, spatie en leestekens dienen exact zo te zijn als in de handleiding staat.
Tip: als je hem inlevert, even de nummers wissen door opnieuw alle nummers op 1111 te zetten. En de batterijen uit de melder halen.
Persoonlijk zou ik dit ding rap verkopen en er bijv. een birth alarm (het merk) ervoor terug halen. Ik heb de smart ook een tijdje in de verhuur gehad, maar niets dan klachten over dat rotding.
Tries_en_Faf
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-13 15:29
Ja, maar hij doet het wel, maar hij geeft t nieuwe nummer niet......
Ik ga zo'n sms met 4 keer 1 versturen.... En anders koop ik een nieuwe sim kaart.....
fjordnina
Geplaatst: 09-06-13 16:41
Tries_en_Faf schreef:
Ja, maar hij doet het wel, maar hij geeft t nieuwe nummer niet......