Hengst voor Ustinov X Randelson

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CdeB

Hengst voor Ustinov X Randelson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 00:18

Hey bokkers !

Ik heb al een tijdje geen topic meer geplaatst en aangezien ik me op dit tijdstip een beetje verveel dacht ik van laten we maar weer eens een topic openen.

Oke ,het is natuurlijk nog ver weg maar toch waren we er al een beetje over na aan het denken !!

Ik rij nu met mijn 7 jarige merrie in de B , in september starten we L1. We hadden bedacht dat het wel leuk zou zijn als we een veulen zouden krijgen van haar , en dus als ik het Z heb gehaald of iets hoger als dat zou gaan , dat we dan een veulentje willen van haar.

Met de staleigenaar hadden we al eens gepraat en binnenkort ga ik eens mee naar een hengstenkeuring , gewoon eens om te kijken :D , de staleigenaar zal ons ook gaan helpen met een hengst zoeken etc en we weten al een beetje wat voor iets we zoeken.

De vraag is gewoon nu aan jullie ; Wat zouden jullie voor een hengst op een Ustinov X Randelson zetten?
Het is een stoere dame met 3 hele goede gangen ! :D

Ben gewoon eens nieuwsgierig wat jullie denken en vinden ? Ieders eigen mening ;)
Schrijf er maar op los ! :) :j

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:03

Wat wil je zelf graag fokken?

Je hebt nu een paard met een springafstamming. Ben je opzoek naar een springhengst?
En wat zijn de verbeter punten in exterieur, beweging en springmanieren?
Foto zou ook handig zijn.