Nakomelingen High Flowns Viper

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miisshOrse

Nakomelingen High Flowns Viper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 10:43

Hallo allemaal,

Sinds gisteren hebben wij een hengst veulentje van High Flowns Viper gereserveerd. Het is de bedoeling dat dit ventje als hij wat ouder is voor de wagen gaat lopen. Wie hebben er nog meer nakomelingen van deze hengst? Hoe is hun karakter? Hoe doen ze het in de sport? Of voel je vrij om meer zaken over de nakomeling te vertellen :)

Gr MiisshOrse

Diane_Basje

Re: Nakomelingen High Flowns Viper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 23:55

Mijn merrie heeft 3 jaar geleden een veulen van Viper gehad. (zie profiel). Was zo'n lief, aanhankelijk beestje. En kon waanzinnig lopen. Heeft de beginselen van het mennen geleerd, wat hij goed oppakte en is nu naar een gezin met kinderen verkocht.
En op mijn werk hebben we een Viper-dochter al jaren in de lessen lopen, is een hele lieve, populaire pony. Ik hou wel van Viper nakomelingen. Hele lieve pony's.
Wie is de moeder van het veulen dat je gereserveerd hebt?

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 08:03

Wat een mooi veulen is daar uit gekomen zeg! :) Zijn moeder is High Flowns Adrienne. Deze combinatie heeft samen al een ggk hengst gegeven. (High Flowns Adrian)

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 08:08

Als ik het goed heb is onze jonge merrie (2 jaar) een kleinkind van Viper, de vader is Forlan's Mohawk. Erg nerveus ding, ik hoop dat het aan de leeftijd ligt want vooralsnog lijkt ze me niet geschikt voor kindjes. Lopen kan ze overigens super, dat dan weer wel!

Allstar123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:07

Wij hebben afgelopen zondag jouw veulen bewonderd!! Hij viel gelijk op in de groep, wat een knap ding, kan super lopen, ook is hij een vriendelijk mannetje daar zal je veel plezier mee hebben. Wij hebben een 3 jarige halfzus van jouw hengstje. High flown's Andrea heet zij, m. High Flown's Adrienne v. Bryn Storm, zij heeft een voskleur en is ook een fijne pony in de omgang. :)

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 16:24

Wat bijzonder zeg! Ja wij kwamen met het idee om een merrie uit te zoeken het liefst in een donkere kleur. Al snel het idee van een merrie laten varen. Toen eens goed naar de hengstjes gekeken. We wouden graag een zwarte... maar we konden niet om het schimmeltje heen! We hebben hem vrijdag pas besloten te kopen. Kwamen jullie voor een veulen of..?

Allstar123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:38

haha....ja dat had ik begrepen, je wilde graag een kleurtje!! Maar ik had het schimmeltje ook zo meegenomen hoor!! Nee, wij kwamen een merrie brengen om te laten dekken bij Trysor!! Zal proberen een foto van Andrea te plaatsen.... *-:)

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:32

Ik heb meerdere malen stage gelopen bij High Flown Stud.
Viper is een erg fijne hengst om mee te werken! Hij is erg werkwillig!
Moeder (Adrienne) is ook een erg lieve merrie!
Veel plezier met je veulentje straks :)

Allstar123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:17

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 08:01

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 10:40

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:50

Ook ik heb een Viper merrie!! Zie profiel!! Super karakter!! Echt een toppertje!!