Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liliekska schreef:hhhmmm 750 ongeveer
Diaz schreef:niet banketstaaf bedoeld, maar waarom heb je een veulentje gefokt als je weet dat dit tegenwoordig aan de straatstenen niet kwijt te raken is?
Diaz schreef:niet banketstaaf bedoeld, maar waarom heb je een veulentje gefokt als je weet dat dit tegenwoordig aan de straatstenen niet kwijt te raken is?
Judith_ schreef:Een welsh hengstje van 1 kan je eigenlijk niks mee. Niet beleerd, niet betuigd, nog lang niet vertrouwd met de kleine kindjes, kruising dus nog de castratiekosten er bij.
Dan vind ik 100,- nog behoorlijk reëel. 750,- is dat in mijn ogen echt niet.

hinkewal schreef:liliekska schreef:hhhmmm 750 ongeveer
Zoveel? Waarom raken mensen (zoals ik) hun hengstje niet kwijt? Even ter info. Hij is 1 jaar oud. Kruizing tussen welsh A en NWPR. Correct gebouwd, fantastische gangen een een super karakter. Hij kent alles wat een jaarling moet kennen! Ik hoef er echt geen hoofdprijs voor, maar om in ieder geval de dekkosten eruit te krijgen zou voor mij wel fijn zijn... Helaas heb ik alleen een aantal biedingen van 100.- gekregen (dekgeld was 250.-)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Judith_ schreef:Dat is helaas werkelijkheid en dat was het vorig jaar ook wel een beetje.
Slacht prijs zit op dit moment op 1,60 per kilo (vlees?) de nieuwe eigenaar moet hoe dan ook kosten gaan maken voordat hij 'nuttig' is en toch al snel minimaal 200,- aan castratiekosten maken.