Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jessetjuhhh schreef:Ik heb zelf niet echt een idee (...) misschien dat jullie het uit ervaring ofzo wel weten?
www.kwpn.nl daar staat het traject van A tot B uitgewerkt. Maak eerst maar eens een opzetje en dan kunnen wij hier wel kijken of je op het goede spoor zit en of je iets over het hoofd ziet. Sky_As schreef:ja is dat 5 dagen of de 30 dagen test= want ik heb hier boven wel de kosten per test gezet, maar ik wist niet zeker dat de 30 dagen test na of dat dat de 3e bezichtiging is

petraaken schreef:Gezien het feit dat hij geen hengst voorbrengt zal het ook moeilijker zijn om zelf uit te zoeken wat er allemaal komt bij kijken vooraleer een hengst tot de 3de bezichtiging komt qua kosten. Verder zitten er hier een paar mensen die dat traject wel hebben gevolgd en die hem kunnen melden wat er allemaal komt bij kijken zodat hij dan verder zelf de kosten kan uitrekenen.
Daar het specifiek om KWPN gaat zal het geen nut hebben om dingen op te vragen van het NRPS.
Jesse je moet in elk geval rekening houden dat de hengst in training moet bij een stal (of je moet het zelf kunnen) om hem voor te bereiden voor de keuring, rontgenfoto's, cornage onderzoek, hoefsmid, inschrijvingskosten, DNA onderzoek. Ik vergeet vast nog wel dingen.