[TI] gezocht: familie van sweet sox. dochter van Meagan en silver

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sweetsox

gezocht: familie van sweet sox. dochter van Meagan en silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 16:57

Hoi Allemaal,

ik wil graag mensen ontmoeten met de nakomelingen van meagan en silver cash van de gorterstraat.

Afbeelding
Dit is een foto van mijn meisje hier drie weken oud ze is dit jaar geboren.
En wil natuurlijk foto's zien.

groetjes Ellen

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:56

Heb je het al bij stal Van de Gorterstraat geprobeerd?

Caily

Re: gezocht: familie van sweet sox. dochter van Meagan en silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 02:40

Hoi,

Gefeliciteerd met je prachtige veulen!

Mijn merrie wordt volgende maand gedekt door een van de hengsten van de Gorterstraat, ik heb leuk contact met de eigenaren. Megan is erg leuk! Silver Cash ook :) En SS al helemaal! Heb haar al mogen ontmoeten :D

Niet van hier vandaan staat een dochter uit Megan en Collin, Sterrin heet ze (zwartbont), ze is afgelopen jaar NL kampioen geworden :) Ook is er uit deze combi een andere zwartbonte merrie gekomen, Aileen, deze heeft vorig jaar te koop gestaan, kan denk ik de toemalig eigenaresse nog wel voor je terug vinden. Dan hebben we nog een effenzwarte merrie; Flower, via facebook is die eigenaresse ook wel te vinden. Voor de rest weet ik het zo even niet.

Groetjes,
Lotte

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 08:21

Dank je wel voor de info, ben inderdaad net op zoek naar ze.
als je het probeert voor flower daar had ik al wat van s van gehoort. kan haar niet vinden omdat ik geen volledige naam heb

groetjes

Bear95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:45

Wat leuk dat Sox ook bij een bokker terecht komt! Ik heb een nakomeling uit Norah met cash van vorig jaar!
Kijk maar in mijn profiel voor foto's van Bear! We gaan binnenkort wert veulens knuffelen bij Saskia! Heel veel plezier met Sox!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 16:01

Wat een leuke tinker is dat.

Ben je op zoek naar een veulen. ik moet zeggen het is maar een keer eerder dat ik zo iets voelde met een paard/pony. zaterdag ga ik weer knuffelen met sox. Moet eerlijk zeggen dat ik meer van de bonte tinkers ben. maar verdronk in haar koppie. Misschien ook wel een voordeel dat ze niet bont is net als mijn vorige pony, heb verder nog een tinker fries kruising maar ze heeft wel erg veel van een fries. super braaf maar geen klik... door verschillende dingen aan mijn kant. maar super paardje, waar ik nu veel op oefen. Mijn dochter heeft wel een klik met haar en wat voor een.

Bear95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:27

Nee we gaan alleen knuffelen eentje extra erbij was nou niet echt de bedoeling (en de spaarpot was vorig jaar al geleegd...)

Ja ik was meteen verliefd op zijn koele karakter en echt een held op sokken. .. vond persoonlijk alle veulens leuk vorig jaar alleen bear sprak mij t meeste aan! Alle cash veulens vind ik kwa bouw wel iets waar ik van hou (kort en lange benen)
Wens jullie heel veel plezier zaterdag en succes met sox! Ben benieuwd hoe ze opdroogd!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 12:11

Ja ik was verliefd op haar oogjes, koppie en karakter.
Ja sox is heel open van zichzelf en een echte knuffelkont. niet zo schrikkerig denk ik zo.

Afbeelding
een zoen van je paardje is zo mooi.

ik moet zeggen hou ook van kort. en korte pootjes. van mij hoef het niet zo groot daarom schrok ik van hoe groot ze gaat worden. Nu maak het me minder uit. En ik vind een forse bouw een pre. Dik behang hoort er voor mij ook bij. Net als dat manen gewoon enorm lang moeten zijn. Ach zo heeft iedereen wel wat denk ik.

vind ze daar op de gorterstraat erg mooi. En heel belangrijk ze worden gewoon goed verzorgd.

Bear95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:18

Jaa gewoon de oer tinkers! Al mogen ze wel beetje hoog op de benen staan! En kussen met je babe is t mooiste wat er is! En als ze een jaar zijn heb je al zo veel met ze meegemaakt en zijn ze al lekker mak!

Ja de paarden leven daar echt in de paardenhemel! Als ik ooit nog eentje er bij wil neem ik er zeker weer eentje van de gorterstraat!

Ja vond haar echt al een stevige dame, bear was echt niet zo stevig met drie maanden maar daar was ik stiekem ook wel heel blij om!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 12:48

ze kwam al groot op de wereld.
zou willen dat ze zo klein bleef als haar ouders maar dat is hopen en afwachten. ze word rond de 160, ouders vererven groot. als ik mijn kleine meid ooit laat dekken dan weet ik al waar.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:10

Ik heb Sneakers van de Gorterstraat gekocht voor mijn lief.. :)

Eerste ontmoeting <3
Afbeelding

En zn heul stoere look:
Afbeelding

Bear95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:41

Ohw wat onwijs leuk dat sneakers ook bij een bokker terecht is gekomen! Heb nog wel wat foto's van hem kan ze eventueel wel doorsturen als je wilt! Wat zijn de plannen met hem? Nu alleen nog op zoek naar een baasje voor scrabble! Veel plezier en geluk met hem!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 02:48

En ik vond Scrabble nog wel het leukste veulen van dit jaar _O- Schijnbaar heb ik een erg aparte smaak :+

Gefeliciteerd met Sneakers!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 08:44

O wat leuk zeg, ik had ook wat met scrabble, hij lijkt zo veel in gedrag op sox. zo leuk allemaal.
gefeliciteerd met sneakers. hopelijk kunnen we nog veel contact hebben met z'n alle zou erg leuk zijn.
Ben benieuwd of sneakers wel voer aanneem uit de hand. want sox doet het dus echt niet...

Bear95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 14:26

Jaa scrabble vond ik zelf ook het leukste hengstje van dit jaar :Y) alleen zo te zien wonen we allemaal aan t andere eind van de wereld. ... maar lijkt me leuk om een keer mer zoveel mogelijk cash nakomelingen op de foto te gaan! En gezellig wandelen en er een gezellig dagje van maken:)

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 16:37

Ja dat zou erg leuk zijn inderdaad. Maar ja zie inderdaad dat we erg ver van elkaar weg wonen. Dat word moeilijker regelen.

Zou leuk zijn om een weekend er dan van te maken waar paardjes ook welkom zijn. hihihi

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:59

Ik vond scrabble ook de leukste hoor Lotte :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:23

Heeft de charme's van opa he :D

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 23:09

hopelijk krijg ik hier nu wat nieuwe info. zou het leuk vinden als we allemaal gingen meten en dan kijken hoe groot ze al zijn en de geschatte grote van je paard als het volwassen is. net een meet stok besteld zo nieuwsgierig

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:33

30 nov halen we sneakers op.. ik zal meteen posten als we m gehaald hebben.. :)

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 08:23

is goed, leuk zeg.... ben zo nieuwsgierig heb ze lang niet gezien

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:05

Update: sneakers staat nu in de opfok,waar hij het geweldig doet!!
Enig nadeel wat wij vinden is dat we hem niet uit de groep mogen halen.. Dus zodra er bij ons op stal plek vrijkomt, wordt hij gecastreerd en komt hij naar ons toe.. Bij ons op stal is 24/7 buiten op paddock.. Hij komt dan samen met mIjn friese ruin wiebe.. In de zomer in kuddeverband op de wei en door de week in kuddeverband (4-7 paarden) een aantal uur in de bak.. Maar tot die tijd staat hij op een top plekje..

Hij staat in een groepje van 6 stuks.. Overdag buiten, snachts binnen..
Zit nu op de ipad, dus kan geen fotos plaatsen.. Zal binnenkort wat posten.. :)
Tot die tijd heb ik wel nog dit topic: [EJL-ITP] Wiebe en Sneakers.. Wie had dat gedacht..

Hoe is t met jouw paardje dan? Daar ben ik ook wel benieuwd naar..

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 23:44

Zit op mijn telefoon dus ook lastig met foto,s maar gaat heel goed op stal en in de kudde. Nu staat de kudde van 9 tot16:30 in de paddock en in het voorjaar en zomer en gedeelte heeft opde wei van 9 tot 9. ZE is Super hard aan het groeien en begin te puberen. Als ik geen gras mag eten in het bos dan ga ik rennen of steigere. Dat moet ze leren wanneer het wel mag en wanneer niet. Het liefste kop in het gras natuurlijk. Vandaag heel lang gewandeld. Ruim ander half uur met gras eet pauzes over bruggetjes langs het kanaal. Af en toe schrikken maar dat kom ik haar tot rust manen. Verder heel lief en nieuwsgierig. Eerste keer in stal geen enkel probleem alsof ze nooit anders gedaan heeft.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:48

Oh lekker.. Mogen jullie ze wel uit de groep halen? Of sta je niet in opfok?