1ste bez. De Krack C x Gribaldi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:10

Oeps, dacht dit gelezen te hebben op de kwpn-site! Hij zal niet gekomen zijn. Om welke reden dan ook???

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:12

Jan_VT schreef:
Oeps, dacht dit gelezen te hebben op de kwpn-site! Hij zal niet gekomen zijn. Om welke reden dan ook???


Ik ben vanaf het deel in de kooi geweest. Dus misschien is hij wel op het straatje verschenen en toen naar huis gestuurd.....

Ik heb in iedergeval geen junior in de kooi gezien!

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:47

Hee, hebben jullie misschien ook een krack c x glendale gezien??? Is er op een gegeven moment uitgegooid hoor, maar hij is als het goed is gevraagd voor de herkeuring?? En wat vinden jullie van dit paard??

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:55

Uhhh, de krack x glendale?? Ik weet wel dat er en krack x glendale uit het verrichtingsonderzoek is gegooit....Die is dus van vorig jaar!
Maar ik heb vandaag volgens mij geen krack x Glendale gezien. Wel een Iglesias x Glendale, ontzettend slap, lang en lelijk paard trouwens en wel door naar de 2e bezichtiging! Verward

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:08

Ik lees telkens slap, slap en slap...
Vergeten we niet dat het hier om paarden van goed 2 jaar gaat?

Overigens ben ik best in voor een geintje, maar de humor van voorgaande pagina's volg ik ook niet zo, vind het voornamelijk repectloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:11

Lees je veel slap? Ik heb voornamelijk slecht geschreven. Slap vind ik geen probleem voor een paard met deze leeftijd.

Slecht wel, vooral slecht galopperen, slecht stappen, en belabberd springen. Slecht word niet snel beter, slap word wel vaak sterker.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-11-03 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:14

Stap en galop hoort gewoon goed te zijn, ook al is het slap, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar ik heb het even nagekeken, Saluut sprak op pag 1 al eerder van slap, dat is me bijgebleven vandaar mijn reactie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:16

Namen ze de paarden maar eens die jeugdig en wat slapper waren. Want wat ik nu zag waren paarden die eruit zagen als een 6 jarige.....

Maar goed, er liepen ook goede bij, en daar concentreer ik mij liever op.
De Krack x Ferro had ik graag in de kofferbak meegenomen, en zo waren er nog enkele anderen.

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:17

Die krack c x glendale heet Tutijn, misschien ken je hem nu?? Maarre hij is er al eerder uitgegooid hoor, maar niemand kent hem??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:19

Vandaag waren de twee en een half jarige Syllie. Ik denk persoonlijk dat Tutijn, gezien zijn naam een 4 jarige is, en dus vandaag niet voorgesteld is.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:20

Tutijn is toch verkocht in de Select Sale?

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:22

KWPN
21-11-2003: Vijftien dressuurhengsten erbij


Op de achtste dag van de hengstenkeuring zorgden Krack C en Jazz voor de grootste aanvoer. Van beide Grand Prix hengsten mogen respectievelijk zeven en vier hengsten door. Van Jazz werd eerder in de week al een zoon aangewezen dus zijn totaal komt daarmee op vijf.
Voor de tweede bezichtiging aangewezen hengsten:
223 Gribaldi x Goodtimes
271 Hemmingway x Amethist
295 Iglesias x Glendale
323 Jazz x Pion
329 Jazz x Rubinstein
330 Jazz x Juventus
342 Jazz x Ulft
363 Kennedy x Ubis
381 Krack C x Jazz
386 Krack C x Clavecimbel
387 Krack C x Uniform
389 Krack C x Casanova
393 Krack C x TCN Partout
397 Krack C x Gribaldi
398 Krack C x Nimmerdor

Ster verklaard:
228 Gribaldi x Balzflug
272 Hemmingway x Glennridge
328 Jazz x Contango
333 Jazz x Ramiro
355 Junior STV x Sultan

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:25

Dus toch een Junior,
overigens schiet me te binnen dat Tutijn volgens mij aan Judy de Winter is geveild.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:25

He he de eerste on topic post in dit topic

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:25

Sjuimpje schreef:
Stap en galop hoort gewoon goed te zijn, ook al is het slap, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar ik heb het even nagekeken, Saluut sprak op pag 1 al eerder van slap, dat is me bijgebleven vandaar mijn reactie.


Nou ik zal het anders vertalen, tuurlijk mag een paard van amper 2,5 slap zijn! Al helemaal als hij al 1m70 is! Maar als zijn achterbenen amper meekomen en hij daarbij ook nog eens erg wijd loopt achter...... Dat bedoelde ik met slap!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:29

sarabande schreef:
He he de eerste on topic post in dit topic


Ik zou je willen doorverwijzen naar de 1e pagina van dit toppic. Het begin was namelijk allemaal vrij serieus! Met live verslag erbij...... en als eerste de hengsten die door zijn naar de 2e ronde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:35

inderdaad zijn de eerste twee paginas van dit topic serieus besteed aan de live verslaggeving vanuit Ermelo, speciaal verzorgt voor u door Saluut en Pipo. Helaas vonden beide verslaggevers het nivo en de kwaliteit van de aangewezen hengsten dusdanig onder peil, dat ze maar andere soorten van keuringen gehouden hebben, ook hiervan uitgebreid verslag. Al verwacht ik met de laatste verslaggeving meer mensen voor het hoofd geschopt te hebben, dan met de eerste.

Blijft dat ik wederom een dag van paarden heb gezien, die niet de ranking omhoog gaan werken voor het kwpn.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:37

Pipo schreef:
Blijft dat ik wederom een dag van paarden heb gezien, die niet de ranking omhoog gaan werken voor het kwpn.


Op de uitzonderingen na dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:37

saluut"]
[quote="sarabande schreef:
He he de eerste on topic post in dit topic


Ik zou je willen doorverwijzen naar de 1e pagina van dit toppic. Het begin was namelijk allemaal vrij serieus! Met live verslag erbij...... en als eerste de hengsten die door zijn naar de 2e ronde!
[/quote]


Mijn gevoel zegt, dat deze bokker vind dat zowel jij als ik niet objectief en kundig zijn om dit verslag te doen. Wij zijn immers maar gewoon eindgebruiker van het product. Tja, die mogen geen eisen stellen aan het product wat zij later onder het zadel willen. Dus zoals ik al zei, dit is voor mijn gevoel een steek onder water...................

He Saluut, dat je dat niet door had Schijnheilig Schijnheilig Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:39

saluut"]
[quote="Pipo schreef:
Blijft dat ik wederom een dag van paarden heb gezien, die niet de ranking omhoog gaan werken voor het kwpn.


Op de uitzonderingen na dan!
[/quote]


Ja de Kennedy x Ubis.............wat een superbok!!!!!!!!!!

Hij was zo groot, anders had ik hem in de achterbak gepropt Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:39

Misschien niet! Ik heb MIJN mening gegeven over de hengsten... en tsja of de rest het daar mee eens is. Dat zullen we tot Den Bosch moeten afwachten. Haha!

Ik vind de kennedy x Ubis ook geweldig!

En ik hou niet van schimmels maar de Jazz x Pion had ik ook wel op schoot mee terug willen nemen in de Landcruiser! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:43

Den Bosch lijkt mij geen juiste graadmeter Saluut. De sport lijkt mij dat mer. Laten we kijken wie er over 5 jaar op welk nivo lopen.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:51

Pipo schreef:
Wie heeft het email adres van Jaq???????????

Gaan we een uitdraai van dit topic sturen, heeft ie voor denbosch nog wat te doen. Kan ie kleertjes vragen voor sinterklaas, en een remake voor de kerst Haha!


Lijkt me geen goed plan om hem dit topic te mailen. Wat een kinderachtig prutsmuts hier. Ik snap niet wat er qua uiterlijk toch zoveel aan Jacques te verwijten valt, ik vind dat hij er altijd verzorgd bij loopt. Past ook bij zn functie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:53

Jenneke...........niet happen. We zijn aan het ouwehoeren. Dat jij het niet eens bent over dat uiterlijk is prima. Het is gewoon voor de lol.

Jij vind het verzorgt, wij vinden het oudbollig. Helemaal voor iemand van zijn leeftijd mag ie er wel wat hipper uitzien. Hij is tenslotte niet zo heel oud toch???

Je moet eens weten wat je van die man kan maken. Leuk brilletje, leuk kapsel............prettig Bosspak aan........ *LOL* *LOL* Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-11-03 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:54

Pipo schreef:
Jenneke...........niet happen. We zijn aan het ouwehoeren. Dat jij het niet eens bent over dat uiterlijk is prima. Het is gewoon voor de lol.


voor ouwehoeren zijn er op bokt chat pagina's