1ste bez. De Krack C x Gribaldi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 22:26

saluut schreef:
Ja haar man van Ijzer zat voor me.... Haha!


Lucky You! Cool
Had ie een lekker parfummetje op? (ja, dat vind ik belangrijk).

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:26

Pipo schreef:

Natte d**s??????????? Die heb jij toch niet, jij bent toch van het geslacht strak pl*ssertje?


Daarom krijg ik er ook geen natte d**s van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:27

saluut schreef:

Of voor mensen die meer voor "kennis" dan uiterlijke kenmerken gaan. Daar is natuurlijk ook wel iets voor te zeggen... Tong uitsteken Schijnheilig Haha!


Bedoel je KENNIS of bedoel je status binnen bepaalde doelgroepen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:27

chantal1"]
[quote="saluut schreef:
Ja haar man van Ijzer zat voor me.... Haha!


Lucky You! Cool
Had ie een lekker parfummetje op? (ja, dat vind ik belangrijk).
[/quote]

Lekkere luchtjes zijn zeer belangrijk bij het schone mannelijk volk.

En nee..........had ie niet Boos!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:28

chantal1"]
[quote="saluut schreef:
Ja haar man van Ijzer zat voor me.... Haha!


Lucky You! Cool
Had ie een lekker parfummetje op? (ja, dat vind ik belangrijk).
[/quote]

Lucky me??? Verward Ik vind hem echt niet aantrekkelijk! Die mag ook mee in het rijtje : "ijp voor een dagje PC Hooft met Pipo en Saluut Haha! "

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:28

chantal1 schreef:
.

In ieder geval bedankt voor de info. Ik zal de hengst dan wel op de HK zien.


Bedoel je Jac??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:30

Wie heeft het email adres van Jaq???????????

Gaan we een uitdraai van dit topic sturen, heeft ie voor denbosch nog wat te doen. Kan ie kleertjes vragen voor sinterklaas, en een remake voor de kerst Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:31

Excuseme"]
[quote="chantal1 schreef:
.

In ieder geval bedankt voor de info. Ik zal de hengst dan wel op de HK zien.
quote]

Bedoel je Jac??


Ja Jacques, een hengst met zeer veel vermogen maar met een minder aansprekend exterieur Haha!

Joop van Uytert, heeft een beter exterier, maar wat minder vermogen, toont zeer veel takt in de draf overigens Tong uitsteken

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 22:35

Excuseme"]
[quote="chantal1 schreef:
.

In ieder geval bedankt voor de info. Ik zal de hengst dan wel op de HK zien.


Bedoel je Jac??
[/quote]

Ehm, eerlijk nee, ik zit al onder de pannen wat mannen betreft en Jac is niet echt het type waar ik het warm dus laat staan heet van krijg. Haha!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 22:37

Pipo schreef:

En nee..........had ie niet Boos!


Hmm, spijtig, ikben dol op mannen die lekker ruiken.

Maar dames toch, het gaat om het innerlijke (en nog een aantal andere zaken Haha!

O,jee, lekker off topic; wie gaat er morgen en zijn er foto's gemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:37

Joop, in draf blijft het achterbeen teveel achter, Joop laat zich moeilijk sluiten. Daarnaast drukt Joop de rug vrij snel weg in beweging. Op stand daar integen is Joop wel overtuigend.

Jaq......het vermogen van deze hengst zou aanwezig kunnen zijn, alleen gebruikt hij zijn vermogen niet altijd even goed. Zijn exterieur is matig, maar zou met een goede verzorging en met een toilleteerbeurt vrij goed moeten komen. Evt. kan een en ander door medische ingrepen worden verbeterd.

Pieter KErsten, afgekeurd op exterieur, vermogen en denkvaardigheid.

Frenk Jespers. Het beoordelen niet waard.

Ari Hamoen, voor het gene waar hij voor ingehuurd is, heeft de keuringscommissie veel vraagtekens bij zijn kennis. Wel komt deze hengst zeer sympathiek over. Jammer dat hij qua stokmaat erg tegenvalt. Valt onder de noemer..................een broertje......een klankbord........maar nooit die geile man..................

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:39

Dames, even serieus. Je zou je kunnen afvragen of een persoon met een ietwat oubollig en enigszins achterhaald uiterlijk, de schoonheid van moderne rijpaarden kan en mag beoordelen. Wat is jullie mening?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:41

Pipo schreef:
Joop, in draf blijft het achterbeen teveel achter, Joop laat zich moeilijk sluiten. Daarnaast drukt Joop de rug vrij snel weg in beweging. Op stand daar integen is Joop wel overtuigend.

Jaq......het vermogen van deze hengst zou aanwezig kunnen zijn, alleen gebruikt hij zijn vermogen niet altijd even goed. Zijn exterieur is matig, maar zou met een goede verzorging en met een toilleteerbeurt vrij goed moeten komen. Evt. kan een en ander door medische ingrepen worden verbeterd.

Pieter KErsten, afgekeurd op exterieur, vermogen en denkvaardigheid.

Frenk Jespers. Het beoordelen niet waard.

Ari Hamoen, voor het gene waar hij voor ingehuurd is, heeft de keuringscommissie veel vraagtekens bij zijn kennis. Wel komt deze hengst zeer sympathiek over. Jammer dat hij qua stokmaat erg tegenvalt. Valt onder de noemer..................een broertje......een klankbord........maar nooit die geile man..................


Ik denk dat het vermogen bij de hensten Jacques en Arie best aanwezig is. Dat zal dan in het verrichtingsonderzoek moeten blijken. Het nakomelingen rapport van Arie was zeer goed te noemen, de nakomelingen missen ook wat maat maar zijn zeer vriendelijk en attent in de omgang. Van de hengst Jaques zijn nog geen nakomelingen bekend, misschien dat hij eens aan een vruchtbaarheids onderzoek moeten worden blootgelegd, vrijwillers Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:42

Excuseme schreef:
Dames, even serieus. Je zou je kunnen afvragen of een persoon met een ietwat oubollig en enigszins achterhaald uiterlijk, de schoonheid van moderne rijpaarden kan en mag beoordelen. Wat is jullie mening?



HOe kan iemand die zelf oudbollig is , nou iets moderns beoordelen. Die heeft daar werkelijk geen kaas van gegeten.

Dus ik stel een stel zeer modebewuste nichten voor , om de keuring te beoordelen.......... Tong uitsteken

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:43

Oke even series:
Ik vond de kwaliteit erg tegenvallen vandaag. Vandaar dat we ons meer op andere dingen aan het concentreren waren. Sorry! Heb enkele leuke aansprekende hengsten gezien maar die noemde ik al eerder in het toppic. Vooral de Kennedy x Ubis en Jazz x Pion!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:45

saluut schreef:
Van de hengst Jaques zijn nog geen nakomelingen bekend, misschien dat hij eens aan een vruchtbaarheids onderzoek moeten worden blootgelegd, vrijwillers Tong uitsteken Haha!


Er zal toch wel een bokker zijn die zich vrijwillig aanmeld voor deze klus?

Misschien passen die genen precies bijelkaar................. Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:48

Pipo"]
[quote="saluut schreef:
Van de hengst Jaques zijn nog geen nakomelingen bekend, misschien dat hij eens aan een vruchtbaarheids onderzoek moeten worden blootgelegd, vrijwillers Tong uitsteken Haha!


Er zal toch wel een bokker zijn die zich vrijwillig aanmeld voor deze klus?

Misschien passen die genen precies bijelkaar................. Haha!
[/quote]

En iemand die meer voor kennis dan voor uiterlijke kenmerken gaat, als tegenprestatie wordt een plekje als secretaresse van de keuringsheren aangeboden.... Nou hier moet toch iemand interesse voor hebben Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:50

Pipo"]
[quote="Excuseme schreef:
Dames, even serieus. Je zou je kunnen afvragen of een persoon met een ietwat oubollig en enigszins achterhaald uiterlijk, de schoonheid van moderne rijpaarden kan en mag beoordelen. Wat is jullie mening?



HOe kan iemand die zelf oudbollig is , nou iets moderns beoordelen. Die heeft daar werkelijk geen kaas van gegeten.

Dus ik stel een stel zeer modebewuste nichten voor , om de keuring te beoordelen.......... Tong uitsteken
[/quote]

Ik stel Gerald Drent voor als Keurmeester Haha! hé Piep Haha!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:54

saluut"]
[quote="Pipo"][quote="saluut schreef:
Van de hengst Jaques zijn nog geen nakomelingen bekend, misschien dat hij eens aan een vruchtbaarheids onderzoek moeten worden blootgelegd, vrijwillers Tong uitsteken Haha!


Er zal toch wel een bokker zijn die zich vrijwillig aanmeld voor deze klus?

Misschien passen die genen precies bijelkaar................. Haha!
[/quote]

En iemand die meer voor kennis dan voor uiterlijke kenmerken gaat, als tegenprestatie wordt een plekje als secretaresse van de keuringsheren aangeboden.... Nou hier moet toch iemand interesse voor hebben Haha!
[/quote]

Hoe weet je zo zeker dat J niet liever een vlotte secretaris zou willen hebben?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:58

Excuseme schreef:
Hoe weet je zo zeker dat J niet liever een vlotte secretaris zou willen hebben?


Hmm nee dat weet ik inderdaad niet, zo wel heel sneu zijn voor een bepaalde bokker Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:59

Oei, daar heb je een punt Excuseme...........inderdaad zou hij weleens een secretaris willen hebben, al lijkt hij mij daar het type niet voor.

Maar goed, dat trekken we die toch uit de boktdatabase?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:03

Genoeg leuke paardennichten, meer leuke paardennichten dan hereo's Haha!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:05

Was er ook geen Junior vandaag? Iemand die gezien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:08

Jan_VT schreef:
Was er ook geen Junior vandaag? Iemand die gezien?

Verward Verward Verward
nee niet gezien

Albert

Berichten: 5734
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:09

saluut schreef:
Genoeg leuke paardennichten, meer leuke paardennichten dan hero's Haha!


hero's ? eentje en die was niet goed genoeg geloof ik.