1ste bez. De Krack C x Gribaldi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:20

MissHIS schreef:
Heb hem vandaag niet gezien, dus...

...we houden het erop dat hij vandaag, bij wijze van grote uitzondering, niet passend bij zijn leeftijd gekleed ging...

Ik zie hem vast dinsdag wel weer.


Kom je hem morgen nieteens aanmoedigen?

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:23

Ik heb de beste man al heel erg vaak gezien, en heb toch wel enig gevoel voor kleding en stijl, dus weet wel waar ik het over heb. En dat zeg ik niet omdat het Jacques Verkerk betreft, waar ik dan zogenaamde een natte stoel van zou krijgen en die ik zó bewonder dat mn hele kamer van hem vol hangt.... Mensen, niets is minder waar (wederom die objectiviteit). Er hangen alleen maar échte dekhengsten in mn kamer.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:24

MissHIS schreef:
Ik heb de beste man al heel erg vaak gezien, en heb toch wel enig gevoel voor kleding en stijl, dus weet wel waar ik het over heb. En dat zeg ik niet omdat het Jacques Verkerk betreft, waar ik dan zogenaamde een natte stoel van zou krijgen en die ik zó bewonder dat mn hele kamer van hem vol hangt.... Mensen, niets is minder waar (wederom die objectiviteit). Er hangen alleen maar échte dekhengsten in mn kamer.


Het geeft niks, neem je ook niks kwalijk, maar je komt enigzins over als een verliefde puber Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:24

Adri, ik vond de Hemmingways zeer sympathieke paarden, die correct bewogen, en sprongen. De Hemmingway x Wellington had meer lengte mogen hebben. Maar goed, zijn eigenaar maakt veel goed Haha!

Ff serieus...........fijne paarden, goede modellen, nette sprong, 3 goede gangen!!!!!!

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:25

saluut"]
[quote="MissHIS schreef:
Heb hem vandaag niet gezien, dus...

...we houden het erop dat hij vandaag, bij wijze van grote uitzondering, niet passend bij zijn leeftijd gekleed ging...

Ik zie hem vast dinsdag wel weer.


Kom je hem morgen nieteens aanmoedigen?
[/quote]

Nee morgen heb ik helaas andere dingen te doen. Dinsdag is de grote dag. De dag van Unakiet. Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:26

MissHIS schreef:
Er hangen alleen maar échte dekhengsten in mn kamer.


Nou wil ik graag namen Haha! Knipoog

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:27

MissHIS"]
[quote="saluut"][quote="MissHIS schreef:
Heb hem vandaag niet gezien, dus...

...we houden het erop dat hij vandaag, bij wijze van grote uitzondering, niet passend bij zijn leeftijd gekleed ging...

Ik zie hem vast dinsdag wel weer.


Kom je hem morgen nieteens aanmoedigen?
[/quote]

Nee morgen heb ik helaas andere dingen te doen. Dinsdag is de grote dag. De dag van Unakiet. Pling
[/quote]

Nou we zullen zien hoe Jacques er dinsdag bij loopt Haha! Tong uitsteken Al hoop ik dat er dan iets beters tussen loopt zodat ik geen tijd heb om naar andere dingen te kijken dan hengsten :d

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:30

saluut schreef:
Het geeft niks, neem je ook niks kwalijk, maar je komt enigzins over als een verliefde puber Haha!


Puber?? Nee, die tijd heb ik gehad. Ik snap niet helemaal waarom het zo overkomt dat ik zo hoteldebotel van Jacques ben, dat is namelijk grote onzin, ik kan het alleen gewoon goed met hem vinden en ben het met grote regelmaat met hem eens. Bovendien herken ik veel in hem in de zin van: hoe zijn interesse voor de fokkerij is begonnen enzo.

Verliefd?? Ja een beetje wel! Ten eerste op mijn fantastische merrie Rilexta, en ten tweede op een bijzonder interessante jonge fokker hier uit de buurt. Ik ben hem al aan het aanmoedigen om ook lid te worden van het JongKWPN (wil hij ook graag), hij is alleen te oud, maar dat heb ik al weer even fijn met grote vriend Marcus kunnen regelen... Die wist daar nog wel een handig trucje voor, dus als het goed is hebben we er bij het JongKWPN een aanwinst bij Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:30

oliebol Saluut, dan moeten wij morgen weer met dat spandoek achter hem gaan zitten. HUP JAQ HUP JAQ!!!!!!!!!!!!

Ik ben zeer benieuwd hoe dinsdag Jaq erbij loopt. Misschien kleedt hij zich alleen goed als hij weet dat bepaalde personen aanwezig zijn...............en vallen wij niet onder dat gezelschap Saluut Verdrietig

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:31

Pipo"]
[quote="MissHIS schreef:
Er hangen alleen maar échte dekhengsten in mn kamer.


Nou wil ik graag namen Haha! Knipoog
[/quote]

Ehh dan ben ik morgen nog bezig! Het zijn er honderden, van Uppercut xx (hmm...volbloed!) tot Kroongraaf, en van Gambo tot Freestyle...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:32

MissHIS schreef:
hij is alleen te oud, maar dat heb ik al weer even fijn met grote vriend Marcus kunnen regelen... Die wist daar nog wel een handig trucje voor, dus als het goed is hebben we er bij het JongKWPN een aanwinst bij Knipoog



Dan hoop ik van harte voor je dat hij Saluut niet ziet, want menig man raakt in de war. En ziet zijn eigen vrouw niet eens meer staan, als Saluut voorbij komt wandelen........................en die zit ook bij jongkwpn Verward

Sterkte.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:33

Pipo schreef:
oliebol Saluut, dan moeten wij morgen weer met dat spandoek achter hem gaan zitten. HUP JAQ HUP JAQ!!!!!!!!!!!!

Ik ben zeer benieuwd hoe dinsdag Jaq erbij loopt. Misschien kleedt hij zich alleen goed als hij weet dat bepaalde personen aanwezig zijn...............en vallen wij niet onder dat gezelschap Saluut Verdrietig


Nee joh, we schrijven op een groot wit spandoek:
JACQUES GA JE MEE SHOPPEN??!
Haha! Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:34

MissHIS schreef:

Ehh dan ben ik morgen nog bezig! Het zijn er honderden, van Uppercut xx (hmm...volbloed!) tot Kroongraaf, en van Gambo tot Freestyle...



jeetje woon je zo groot, das in deze omgeving voor onder de 2 miljoen euro niet meer te betalen......

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:35

Waarom meer lengte? Was zijn hals te kort?

En Jacq nu een beetje kennende gaat hij echt niet binnen nu en woensdag een ander soort kleren aantrekken.
Hij is zo'n type wat niet gemakkelijk van kledingstijl wisselt, tja of hij moet meelezen in dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:35

saluut"]
[quote="Pipo schreef:
oliebol Saluut, dan moeten wij morgen weer met dat spandoek achter hem gaan zitten. HUP JAQ HUP JAQ!!!!!!!!!!!!

Ik ben zeer benieuwd hoe dinsdag Jaq erbij loopt. Misschien kleedt hij zich alleen goed als hij weet dat bepaalde personen aanwezig zijn...............en vallen wij niet onder dat gezelschap Saluut Verdrietig


Nee joh, we schrijven op een groot wit spandoek:
JACQUES GA JE MEE SHOPPEN??!
Haha! Haha! Haha! Haha!
[/quote]


JAAAAAAAAAAAAAA Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:37

adriana schreef:
Waarom meer lengte? Was zijn hals te kort?

En Jacq nu een beetje kennende gaat hij echt niet binnen nu en woensdag een ander soort kleren aantrekken.
Hij is zo'n type wat niet gemakkelijk van kledingstijl wisselt, tja of hij moet meelezen in dit topic.



Zal dat??? Neuhhhhh...........denk het niet.

Ik zal dat morgen gaan bewonderen, als ie nou ineens supergekleed erbij staat dan ga ik het even vragen Haha!

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:37

Pipo"]
[quote="MissHIS schreef:
hij is alleen te oud, maar dat heb ik al weer even fijn met grote vriend Marcus kunnen regelen... Die wist daar nog wel een handig trucje voor, dus als het goed is hebben we er bij het JongKWPN een aanwinst bij Knipoog



Dan hoop ik van harte voor je dat hij Saluut niet ziet, want menig man raakt in de war. En ziet zijn eigen vrouw niet eens meer staan, als Saluut voorbij komt wandelen........................en die zit ook bij jongkwpn Verward

Sterkte.
[/quote]

Oh nou daar maak ik me beslíst niet druk om hoor! Maak je maar geen zorgen... Pling

Maar dametjes, het is kinderbedtijd, dus weltrusten? Het wordt de hoogste tijd dat jullie richting slaapkamer waggelen...het lampje mag wel aanblijven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:40

Ik zou me wel zorgen maken als ik jou was. Saluut is een proffesioneel model, menig man raakt van slag.

En ik denk dat een 18 jarige meisje niet een meisje van 27 moet vertellen dat het kinderbedtijd is. Laat je niet zo kennen joh.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:42

Nee kinderen slapen overdag, die van 0 t/m 4 en zijn s'nachts wakker, vooral in de kleuterperiode.

En waggelen, hmm we hebben meer een mannequin pasje, daar hebben we vorige week goed op geoefend!
Misschien dat we daar onze voordeel nog mee kunnen doen bij de jong kwpn bij eenkomsten.
Showen in kleren met het kwpn logo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:44

MissHIS schreef:
Oh nou daar maak ik me beslíst niet druk om hoor! Maak je maar geen zorgen... Pling

Maar dametjes, het is kinderbedtijd, dus weltrusten? Het wordt de hoogste tijd dat jullie richting slaapkamer waggelen...het lampje mag wel aanblijven...


Ja Jen, hup glaasje cola opdrinken, zakje chips leeg, pyama aan en goed je tanden poetsen.

Gaan wij nog even de stad in.........

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:47

Jemig het niveau zakt nu wel erg Scheve mond .

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:49

Pipo schreef:
Ik zou me wel zorgen maken als ik jou was. Saluut is een proffesioneel model, menig man raakt van slag.

En ik denk dat een 18 jarige meisje niet een meisje van 27 moet vertellen dat het kinderbedtijd is. Laat je niet zo kennen joh.


Misschien hoeft Saluut zich qua uiterlijk niet zo´n zorgen te maken, maar jij?? 27 en nog steeds vrijgezel? Zal wel niet voor niets zijn he...

Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een clown, een clown met grote frustraties, door gebrek aan goede relaties... Clown

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:53

Is dat soms een ramp 27 jaar zijn en vrijgezel zijn, anno 2003!

Gelukkig mag ik nu ook naar de kroeg!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:01

Topic's als deze zijn voor mij een reden om bokt minder of vrijwel niet meer te bezoeken. Ook in woorden kan men lezen met wat voor mensen je te doen hebt. Ik heb hier verders niets meer aan toe te voegen. Voor mij heeft dit forum de laatste tijd behoorlijk afgedaan. Jammer hoor!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 11:25

Ik ga mijn mond maar houden anders ben ik weer de slechte heks hier. Zij zijn groot en ik is klein!

Ik ga het weer eens even on topic proberen te brengen met een quote van A3:

adriana schreef:
Waarom meer lengte? Was zijn hals te kort?


*Ja, Joost, ik doe mijn best* ;)

Dus dames Haha!