Ik zit eens te denken carousel groepen voor friezen zie je heel veel. Nu heb ik een haflinger en het lijkt me mega gaaf als ze straks goed onder het zadel is om in carrousel mee te rijden met haar.
maar googel en bokt leveren helaas niets op. dus kent of weet iemand hier iets vanaf?
grace1989
Geplaatst: 14-05-13 21:58
Lijkt mij ook leuk. Maar ik heb nog niet eerder gehoord van een groep voor speciaal haflingers.
met genoeg animo en iemand die mee helpt wil ik best eens kijken of dat hier in de buurt ( Roosendaal ) te fixen is lijkt me erg leuk ook om het ras meer te promoten
grace1989
Geplaatst: 14-05-13 22:01
Oeps, ik kom van de Veluwe. Misschien is er daar ook wel wat.
janouk
Geplaatst: 15-05-13 07:02
Wij komen op de wedstrijden uit met een viertal, telt dat ook? Wel geen carroussel team, maar wel hartstikke leuk om te doen. https://www.facebook.com/ViertalHaflingers Je zou kunnen beginnen met eerst een viertal.
Dit lijkt mij ook ontzettend leuk om te doen! Kom zelf uit de buurt van Groningen, helaas niet bij jullie in de buurt! Wel blijf ik jullie volgen als jullie een team oprichten =)
Haha lachen daar heb ik ook al eens over zitten denken, bij de manege waar mijn dochter rijd hebben ze veel hafjes waar ze ook carrousel mee rijden. Heel leuk gezicht. Heb zelf ook een haf en lijkt me best leuk zoiets maar Roosendaal is dus weer net iets te ver. Heb ook al eens zitten denken om een oproep te doen voor leuke Haflingerrit ( soort World record poging ) voor Haflingers en halve hafjes hier in de Drunense Duinen te organiseren> Dat lijkt me heel geinig zie al die wandelaars al kijken als er ineens tig haflingers voorbij komen.
grace1989
Geplaatst: 24-05-13 21:45
Dat klinkt ook leuk. Weet je ook wat tot nu toe het record is?