of wat meer over het karakter te weten komen (mijn veulen is nogal een baasje en een kattekop).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
of wat meer over het karakter te weten komen (mijn veulen is nogal een baasje en een kattekop).
) niet super groot, maar voor haar karakter krijgt ze een 10 met een griffel! Die gaat door het vuur voor je, doet echt geen kip kwaad, en is zoals sommige zeggen zadelmak geboren
) naja maakt ook niet uit, ik heb veel plezier aan donnie beleeft op werk daar. Donnie is een hele fijne hengst om mee te werken zo wel in, op, en rond de stal als tijdens het longeren of rijden! Hij heeft een heel fijn karakter en weet naar mijn mening goed het verschil tussen werk & dekken kortom; hengst zijn. Ook heb ik bij de radstake verschillende nakomelingen van donnie ook wel eens gereden en ook deze zijn erg makkelijk in de omgang en fijn te rijden onder het zadel.. Donnie Is Dus Niet Verkeerd!!!! Echt een super hengst Donnie!!!! Zeker om trots op te zijn als je een nakomeling van hem hebt!