De Aangespannen Haflinger Oost organiseert op zondag 16 juni a.s. een crossclinic verzorgt door Wendela Schlimmer, internationaal eventing ruiter en professioneel crosstrainer. Het terrein ligt centraal in Nederland, in Ede op de Veluwe. Het is een prachtig terrein met crosshindernissen voor alle niveaus.
Leden De Aangespannen Haflinger:
€ 25.- voor de crosstraining (is voor huur terrein en instructie)
€ 10.- Voor de Crosswedstrijd
Niet leden
€ 32,50 Voor de crosstraining
€ 10,- Voor de crosswedstrijd
Kosten als je alleen met de wedstrijd mee wilt doen: € 15,-
De jury bestaat uit Wendela Schlimmer en een bekende eventingruiter. Er wordt die dag gezorgd voor koffie, thee, of frisdrank. De groep bestaat uit maximaal 6 personen.
Nessie
Geplaatst: 11-05-13 20:05
Op welk niveau/hoogte is de wedstrijd? Lijkt me leuk om met Goldy aan mee te doen
Het lijkt me heel leuk om erbij te zijn, maar vind het wel prijzig voor niet-leden (meestal liggen de prijzen voor terreinhuur+1h les rond de 20 euro). Even over nadenken dus...
Ik heb mij ingeschreven voor de wedstrijd met Goldy, heb er zin in
yhultink
Geplaatst: 28-05-13 21:37
Het lijkt leuk, maar is voor niet leden best prijzig. Wat is de hoogte bij de cross training??? Is dit dezelfde hoogte voor het cross rondje wat je kunt rijden? Is dit een oefencross of zit er een klassement in (prijzen)? Heeft iemand foto's van voorgaande jaren?? Ben erg benieuwd......
Er zijn geen foto's van de voorgaande jaren, want we houden het dit jaar voor het eerst. De hoogte wordt aangepast en er wordt wat geinproviseerd, het is voor de DAH Oost ook nieuw. Er zijn prijsjes te verdelen maar de vereniging is niet rijk dus .....
Laurahh
Geplaatst: 29-05-13 08:46
Ik ben best vaak op het terrein van Wendela geweest. Ze heeft echt allerlei hindernissen, van puppyhindernisjes tot internationaal
Ook heeft ze 3 verschillende waterplassen met allerlei insprongen etc. Maar ook iniminie boomstammetjes zijn er. Dus van beginner tot gevorderd, voor iedereen zijn er leuke sprongen!
Jammer dat ik geen vervoer heb, leek me erg leuk om eraan mee te doen!
Edit; Wendela zelf is ook echt een hele leuke en vaardige instructrice. Dus ik weet zeker dat jullie een leuke crosstraining gaan hebben! Edit2; Een fotootje van een deel van het terrein: http://4.bp.blogspot.com/-l_r1x5fQZsA/U ... 250060.JPG
Voor mij gaat het hem helaas niet worden, het is de dag na de Epe 4-daagse... Misschien dat daarom de aanmeldingen ook wat tegenvallen? Ik had anders graag mee gedaan maar Fralla verdient dan echt even een dagje rust. Helaas...
Unleash
Geplaatst: 01-06-13 16:43
Ooh wat zou ik graag zelf mee willen doen zeg... Maar dat zit er voorlopig helaas niet meer in.
Afhankelijk van tijden kan ik heel misschien wel komen fotograferen die dag.
salome
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-13 13:16
Het is mooi weer en misschien en waarschijnlijk op 16 juni ook nog. Er is nog plaats!
Ik doe uitsluitend mee aan de wedstrijd, hoelaat kan ik het parcours verkennen?
Koen_H
Geplaatst: 12-06-13 21:35
Er is een update over de groepsindeling-lijst,kijk even op www.dahoost.nl Waarschijnlijk worden er fotos gemaakt die geplaatst worden op de website en eventueel te bestellen zijn.
Koen_H
Geplaatst: 15-06-13 12:31
Update staat op de website,definitieve lijst en route-beschrijving.