ouders van toulouroudumonde

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linseybeauty

ouders van toulouroudumonde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 21:26

Hallo ik wil graag meer informatie over de familie van mijn paard de vader heet armbro pompei en zn moeder heet dahhaam als je fotos hebt of informatie reageer dan alsjeblieft mijn paard heet toulouroudumonde en is een franse draver en zn familie bestaat uit hele goeien draver alleen die van mij is afgekeurden ik zoek vooral fotos maar leuke info mag ook alvast bedankt x
Laatst bijgewerkt door Linseybeauty op 10-05-13 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:27

Linseybeauty schreef:
Ik wil graag meerinfo over de familie van mijn paardtoulouroudumonde al vast bedankt

Hoe oud is je paard? Hoe ziet het eruit? Enig idee wie de fokker zou kunnen zijn?

Linseybeauty

Re: ouders van toulouroudumonde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 21:35

Mijn paard isbijna 12 hij is donkerbruin ik heb nieteen goed idee wie de fokker zoukunnen zijn ik hebklein beetje info van de ndr

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:39

op ndr staat in ieder geval de hele stamboom.
je zou ook nog op het draversforum je vraag kunnen stellen (forum van dravers.nl)

Linseybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 21:53

Rider01 schreef:
op ndr staat in ieder geval de hele stamboom.
je zou ook nog op het draversforum je vraag kunnen stellen (forum van dravers.nl)

Ja de stamboom staat ook in het rapport maar ik heb nethet nmr gekregen van de foker maar ik hoop dat er meermensen info hebben overde vader en de moeder

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:54

Als je weet wie de ouders zijn dan bel je toch met de fokker?

Of je meld hier verdorie wie de ouders zijn, zodat mensen weten over welke paarden jij informatie wil?

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:56

Vjestagirl schreef:

Of je meld hier verdorie wie de ouders zijn, zodat mensen weten over welke paarden jij informatie wil?

pardon?... dat gevloek even achter wegen laten aub. Het is een dynamisch forum waar je ook wat kunt vragen. toch?

Linseybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 21:57

Nee laat maar maar ik bedoel wat anders en anders reageer je toch gwn niet ik bedoel of je foto s of info hebt van de moeder of die ook beroemd was

Linseybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 21:58

Knert schreef:
Vjestagirl schreef:

pardon?... dat gevloek even achter wegen laten aub. Het is een dynamisch forum waar je ook wat kunt vragen. toch?

Dankje

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:00

Het is toch absurd dat je vraagt om informatie over de ouders, waarbij je alleen de naam van je eigen paard geeft, als je de namen van de ouders gewoon weet?

Je geeft een miniem stukje informatie, waarvan mensen maar nét jouw paard moeten kennen én moeten weten wie de ouders zijn voordat ze je kunnen helpen, terwijl je het zo veel simpeler kunt maken door gewoon te vertellen wie de ouders zijn!

En Knert: als je dit al vloeken vindt, brace yourself!

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:01

vjestagirl, ouders staan toch in de OP?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:02

Rider01 schreef:
vjestagirl, ouders staan toch in de OP?

Nu wel ja, toen de TS het topic opende niet.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:05

Vjestagirl schreef:
Het is toch absurd dat je vraagt om informatie over de ouders, waarbij je alleen de naam van je eigen paard geeft, als je de namen van de ouders gewoon weet?

Je geeft een miniem stukje informatie, waarvan mensen maar nét jouw paard moeten kennen én moeten weten wie de ouders zijn voordat ze je kunnen helpen, terwijl je het zo veel simpeler kunt maken door gewoon te vertellen wie de ouders zijn!

En Knert: als je dit al vloeken vindt, brace yourself!

moet toegeven dat ze niet al te duidelijk is. Wellicht dat Ts het nog een poging wil geven? En dan in een meer samenhangend verhaal? En wat meer info graag.

Maar toch,.. het was maar 1 woord Vjestagirl die ik ook roep als mijn knollie op mijn voet staat,.. maar zal hem nniet zo snel typen.

Linseybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 22:06

Ff dat je het weet ik ben ook pas 13 dus ik kan niet zo hele duidelijke antwoorden geven

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:07

Linseybeauty schreef:
Ff dat je het weet ik ben ook pas 13 dus ik kan niet zo hele duidelijke antwoorden geven

Dat is klets :). Dat je 13 bent wil niet zeggen dat je dom bent, of niet in staat om duidelijke antwoorden te geven. Ook 13 jarigen zijn gewoon slim en kunnen ook gewoon even nadenken voordat ze iets onsamenhangends posten :).

Linseybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 22:15

Ja maarniet hoe jullie dat begrijpen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:21

Linseybeauty schreef:
Ja maarniet hoe jullie dat begrijpen

Je zou kunnen beginnen door hier en waar wat leestekens (punten, komma's, hoofdletters) etc. in je tekst te gebruiken.
Ook zou je op kunnen zoeken hoe andere mensen dingen schrijven en dat gebruiken.

Linseybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 22:26

Uff dat begrijp ik maar ja als je daar over gaat zeuren

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:29

Linseybeauty schreef:
Uff dat begrijp ik maar ja als je daar over gaat zeuren

Dat is geen zeuren. Dat is nou net zorgen dat mensen je willen helpen. Door je teksten leesbaar op te stellen, in normaal Nederlands. Zodat mensen geen moeite hoeven te doen om jouw tekst te ontcijferen voordat ze je kunnen helpen :).

Als je het bijvoorbeeld zou schrijven als:
Linseybeauty schreef:
Hallo ik zou graag meer informatie over de familie van mijn paard willen hebben.
De vader heet Armbro Pompei en zijn moeder heet Dahhaam. Mocht je foto's hebben, of informatie, reageer dan alsjeblieft?
Mijn paard heet Toulouroudumonde en is een franse draver. Z'n familie bestaat uit hele goede dravers, alleen die van mij is afgekeurd. Ik zoek vooral foto's maar leuke info mag ook alvast bedankt x

Dan is het al veel leesbaarder.

Linseybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 22:38

Ja oke dan je hebt gelijk zullen we nu dan stoppen met dit gezeur wat eigelijk bijna nergens over gaat

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:39

Graag gedaan!

Linseybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 22:41

Maar snap je wel wat ik bedoel met extra info enzo