Het zou haar tweede veulen worden en het leuk me toch leuk om hier te vragen wat jullie een geschikte hengst lijkt voor deze merrie. Ze heeft goede papieren. Haar vader is Obelix Verdi en die stamt af van Darco en de vader van haar moeder heet Ulster en die stamt af van Nimmerdor. Het is een mooie vosmerrie maar in het veulen zijn er een aantal dingen die IK graag verbeterd zie (het wordt waarschijnlijk een paard voor mij en anders voor mijn vader omdat de merrie, nu zijn paard, wat oud wordt)
dit is een foto van de merrie

het veulen zou wat groter mogen zijn, wat slanker (ze is een beetje dik dat weet ik maar dat is ook haar bouw) en langere benen hebben van mij.
De vorige keer hebben we haar laten dekken door Vamiro. Dit is ook een wat forsere hengst en het veulen dan ook.
Wij hebben het veulen inmiddels niet meer. 6 jaar gehouden maar toen toch besloten hem weg te doen omdat er niks mee werd gedaan. was ook bedoeld een paard te worden voor mij, heb hem een tijd gereden maar het klikte gewoon niet, ik kon hem ook niet echt baas, en mijn vader had geen tijd om twee paarden te rijden.
hier een foto van merrie met veulen

en veulen hier op 6 jarige leeftijd (ruiter ben ik niet)

wat lijkt jullie een geschikte hengst voor onze merrie???
. zoek ook vooral een hengst die dus een wat slanker postuur vererft.
... alhoewel goed ben ik niet zo van donder de indruk van de vaderlijn, maar de moederlijn daarentegen WOW: zij heeft 5 ggk zonen gegeven waarvan 3 op OS niveau hebben gesprongen.