Ik zou niet weten? Er staat iets op voorkant Verband hannoverscher warmblutzüchter e.V Verden. Via hun site kom ik ook niet verder. geloof dat ze daar gefokt is geworden
Of het paard wedstrijden heeft gelopen in Nederland kun je navragen bij de KNHS dmv het chipnummer. Of het paard in Duitsland wedstrijden heeft gelopen heeft weinig toegevoegde waarde als je in NL wil starten. Naam staat nooit op Duitse paspoorten, dus kan er ook onder een andere naam gestart zijn.
Chipnr wordt niet gevonden. Heb via google probeerd via levensnummer iets te vinden maar ook niet gevonden. Horse telex afstamming en chipnr of levensnummer vind k ook niets
Hoe bedoel je chipnummer wordt niet gevonden? Kun jij in de database van de KNHS dan? Horsetelex wordt gewoon door eigenaren gevuld, staan erg weinig Duitse nakomelingen op.
Ik zou niet weten? Er staat iets op voorkant Verband hannoverscher warmblutzüchter e.V Verden. Via hun site kom ik ook niet verder.
Heeft ze een hannoveranerbrand met een nummer eronder ? (linker bil) Als je een "lebensnummer " (staat op de papieren) hebt zou je ook bij de Duitse FN na kunnen vragen of het paard ooit wedstrijden heeft gelopen .