We hebben haar Jay genoemd vanwege de J op haar hoofd.
In haar paspoort heette ze anders.
Ze is ook gechipt bij ponyland voordat ik haar meenam.
Ik ben ontzettend blij met haar en ze is verder ook gewoon gezond, ze had wel wat wormen en een kuchje maar dat is gelukkig alweer voorbij. Niets geks in elk geval.
Ik heb geen idee wie har ouders zijn, en hoe groot ze zal worden.
Graag zou ik andere ervaringen willen horen, en als iemand enig idee heeft wie had ouders zijn dan hoor ik dat graag.
Ik weet dat ponyland niet heel erg goed bekend staat, maar ik mag gelukkig niet klagen.
Ik wilde graag een gezelschaps pony waar ik dan over 3 jaar in elk geval wel wat aan heb. Ben nu net moeder geworden dus geen tijd om nu een extra paard beweging te geven, en een Shetlander erbij vonden we erg nutteloos qua geld en voer, omdat we daar niets mee zouden doen.
Vandaar dat wij hebben gekozen voor het grootste veulen van ponyland, die daarnaast ook nog eens chique eruit zag.
Toen ik haar net had gekocht, 4 maanden oud:

Net 1 dag bij ons:

Ze is 2 april 1 jaar oud geworden, ik zal daar vanavond even nieuwe foto's van bijvoegen, ze is inmiddels bijna even groot als mijn C-pony van 1,36cm.
Ik hoop op wat leuke en ook minder leuke reacties kunnen gewoon neergezet worden over bv ponyland.
Zoals ik al zij, ik heb zelf geen slechte ervaring met ponyland.
Kennissen van mij welk die hebben een veulen met droes.. Heel naar.
Groetjes Lis