Hoi. Ik ben een 11 jaar. Ik zoek een lieve verzorgpony in de omgeving van Zuidwolde Dr. dat ik 3x in de week kan komen met een vriendin. meer info. Mail : Ruthschonewille
Jammer, want hiero misschien iets voor de nog wel heel jonge TS (staan 4 Haffen in leeftijd van 3 tot 26 jaar), zijn niet van mij zelf, maar mijn eigen paarden staan er ook (geen Haffen, zoek voor de mijne absoluut niet iemand, maar weet dat Haffen eigenaren WEL zoeken) er wordt (te) weinig met de Haffen gedaan... TS : Pb me anders even! Of zet een aanvraag op Boktmarkt. Dan kan er evtl onderling contact gelegd worden.
hih
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-13 21:22
Hoi. Okeeiu stuur me maar een mailtje is dat in de buurt van zuidwolde Dr? Zou ik dat met mijn vriendin kunnen doen ? MVG
Nee, het kan niet door: men vind je te jong.Dit is een wettelijke aansprakelijkskwestie.. OoK is het geen openbare stal, dus vriendinnetjes meenemen wordt niet gewaardeerd. Jammer, probeer het elders of over een aantal jaren weer eens, overigens sorry dat ik je valse hoop heb gegeven, dat spijt me zeer, ik had niet voor mijn beurt moeten praten.
Ooh okee:( Maar ik ken een meisje en zij is net zo oud als mij en zij heeft 3 verzorgpaarden. Okeeei wrm mag dat allemaal nii? Jmmr Okeei maakt nii zo veel uit Toch wel:(