Hooi , ik ben Lindsey 11 jaar. Ik heb een eigen haflinger van 7 jaar. Ikwil graag cros training met hem gaan doen. Ik heb zelf nog nooit gecrost maar ik vind het wel heel leuk.
Weten jullie ergens in omgeving noord-Holland waar haflinger crostrainingen zijn?
Uhm ja ik ben nu bezig met de 2e organiseren. topic heet haflingercrosstraining 2 , moet je daar even een berichtje in sturen met hoe hoog je springt enzoo!
nicky_xle
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-13 18:01
ja maar ik spring nog niet zo goed met hem ik wil eerst me eerste crosstraning gaan doen en weet niet hoe mijn haf het vind en het doet....
_eefiej_
Geplaatst: 14-05-13 18:05
Je hoeft niet per sé naar een haflinger crossles te gaan! Waarschijnlijker is het makkelijk om naar een normale crosstraining te gaan, die zijn wat dichter in de buurt!
Kim_Evendi
Geplaatst: 14-05-13 18:08
Als je per se een haflingercrosstraining wilt kan ik je niet helpen, maar er is een crossterein in Ursem (N-H) Daar kun je leuk les krijgen. Moet je even googlen op V&M stables.
maar ik spring nu over boomstammetjes van 50 cm ik weet wel dat hij veel hoger kan maar hoe hoog weet ik niet ik wil anders eerst een beetje lesjes krijgen van iemand die mij helpt met me zit met springen (heb wel springles gekregen dus nu niet denken dat ik zon kind ben die een jaartje rijd) ik rij al 4 of 5 jaartjes enzo dus weet iemand iets of kan jij me helpen?? bedankt alvast!! x
Kim_Evendi
Geplaatst: 15-05-13 21:48
Je kan het alsnog bij V&M stables proberen, niveau maakt echt niet uit, er doen daar ook shetjes mee van 1.10, die springen ook niet hoog Verder zou je op marktplaats kunnen kijken naar instructeurs die bij jouw op stal langs komen, maar dan moet je natuurlijk wel een bak en springmateriaal hebben. En anders kun je nog kijken of je met je pony naar een stal/ manege kan om daar te lessen.
Ik weet niet waar in Noord Holland je woont, maar als je richting de grens met zuid holland zit heb ik nog wel een paar adresjes. Suc6 hoor! Leuke haf trouwens.