. En toen in de vorege ochtend, ja gebeurde het. De stalhouder had nog gezegd: ik mis er geen een, maar ja bij deze? Mijn eigenaresse was door het dolle heen en liet haar werk in de morgen staan. Ik heb al haar dromen waargemaakt. Een merrietje en met een grote witte bles (in tegenstelling tot mijn half broertje Dexter van vorig jaar die een heel zwart hoofdje heeft). Ik moet zeggen dat ik nogal veel heb meegemaakt in de buik toen mijn mama besliste om op wedstrijd in de lucht te gaan, over haar as te vallen en dan baf in shock te gaan. Ik was toen 6 maanden. De DA vond dat mams moest gered worden en dus kreeg ze zware medicatie waarvan ik bijna wou naar buiten gaan. Maar gelukkig werd mams weer kalm en ben ik dan toch lekker blijven zitten.
Vandaar, mijn naam, ik ben een klavertje4, zeldzaam en ik breng geluk aan mijn eigenaresse.
Ik denk dat ik de looks mee heb van mijn mams, maar ik ben ook een echt Wynton kind. Ik ben avontuurlijk, maar toch een ietsepietsie snel opgewonden. Ik sta liefst achter mams en als ik dan toch afkom, dan vind ik het toch nog altijd een beetje eng dat iedereen met wil aanraken, over mijn hoofd wil wrijven, me wil laten stilstaan en zelfs mijn benen willen oppakken. Waarom doen ze dat toch? Maar ik leer wel bij en binnenkort maak ik er een spelletje van
.Zo hier wat foto's:

Uploaded with ImageShack.us
Enkele uurtjes oud. Mijn mams liet geen betere foto's toe

1 dag oud en voor het eerst op de wei. Ik wist wel mijn bochten niet goed te maken en de 2de keer ging ik door de draad en daar stond ik dan op straat. Wat een paniek. Ik kon niet terug en mams werd helemaal gek en boos op mij. Sindsdien wil ze niet meer zo rennen en spelen
. Maar ja, ik ben een echt draakje en nu ren ik op mn eigen kleine cirkeltje

Vandaag, ben ik niet lief
.
En zo dat was de laatste. Maar ik kom zeker terug.
Wat vinden jullie van mij? Ik hou van veel reacties