Mama had de laatste weken erg veel moeite om zichzelf dikker te houden, ik kreeg lekker al het eten (moeder kreeg smorgens een volle grote emmer slobber, en 2x per dag 1 kilo merriebrok en onbeperkt kuil & hooi) gelukkig groeien die grassies hier buiten, en kan mama straks weer lekker dikker worden!!
Mijn naam is Pierlo Gypsies Ashlán, Pierlo is mijn baasje, zij heet zo met haar achternaam
Gyspies staat voor het ras wat ik ben, een echt zigeuner paard!En Ashlán is mijn roepnaam, je spreekt het uit als ''Ezlén'' vernoemd naar mijn oma's Aislinn, die helaas veel te vroeg is overleden en andere oma die voor het eerst oma geworden is, Masha. Mijn oma's zijn allebei reuze knap! Dus ik ga ervanuit dat jullie mij ook reuze knap vinden!!
Mijn papa is de prachtige hengst Deaglán Snorremans van Germania, dat maakt dus frenia hier op bokt ook 'oma', mijn opa is de beroemde Natwest van
tom price, en mijn andere opa is de beroemde hengst Collin vd Gorterstraat! Mijn mama is Yarah en ik ben haar eerste kind, knap van haar hé?!
Dit was gisteren avond, hier ben ik net geboren!
Mijn mama Yarah

Mijn papa Deaglán

Mijn Oma Aislinn

Mijn oma Masha

Mijn opa Collin

En mijn opa Natwest