Dat zouden we geweldig vinden!! Ons baasje zal proberen veel updates en leuke fotootjes te plaatjes van alles wat wij beleven!!
Allereerst stel ik mijzelf even voor! Mijn naam is Jazzy! Ik ben een stoer en (al zeg ik het zelf) prachtig merrietje. Ik ben nu 2 weekjes oud alweer, en voel mij al heel wat!

Mamaaa! Daar is dat gekke mens weer met dat 'knipding (ze noemen het een fototoestel, maar ik vind het maar een vreemd ding..)

Ben ik niet prachtig?

Hee bah! Jeuk aan mijn billen....

Gelukkig is mijn baasje altijd even bereid om met mij te kroelen!
En ineens schepen ze mij hier op met een ander veulen.. Wel een beetje een rare hoor.. Want hij heeft een grote witte vlek op zijn hoofd... Volgens mij is zijn mama vergeten om hem helemaal in te kleuren.. Ik heb trouwens horen zeggen dat ze hem als cadeautje zien.. Hij heeft daardoor ook een vreemde naam.. GI..GI.. Wat was het ook alweer??? Oh ja!! GIOH! (Tsja, je moet ervan houden.. Blij dat ik Jazzy heet
)Staat voor Gift In Our Hands. Omdat ze hem niet verwacht hadden, en zijn bevalling bijna verkeerd afliep. Aangezien zijn mama verliefd is geworden op de man van mijn mama, zit ik nu dus opgescheept met een halfbroertje.. Nou ja, misschien dat ie straks wel een leuk speelkameraadje wordt als ie eenmaal is uitgevouwen.. Want oh, oh.. Zijn beentjes liggen nog helemaal in de kreukels hoor!Kan ie ook niets aan doen..
Toch vind ik m wel lief..

Dit is m dan..

Toch kan ie aardig rennen met die kromme beentjes van m..

Volgens mij hebben ze zijn oren er ook nog scheef op gezet...

Gioh met zijn mama(Nu snap ik van wie hij die scheve oren heeft
)
En toch vind ik m zo wel heel erg lief! Mijn kleine broertje!
Ik hoop dat jullie genoten hebben van ons, en dat jullie ons snel weer komen bezoeken!!
Liefs Jazzy
Die teksten van je!! Geweldig!