Jong KWPN; commentaar en ideeën?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:04

SuzanneH schreef:
Ik ben er voor .

( zeg heb je die nieuwe gepantserde Mercedes gezien in de Quote 500 ?)

Ik ben er ook zeker voor.
(Neej niet gezien, ik ken wel iemand die er echt een heeft Haha! (maar niet in de 500 staat )).

Wij als Midden KWPN kunnen een brug slaan tussen de toekomst en het verleden, of andersom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:19

Ben ook voor.

Maar die mercedes staat mij niet zo aan. Ik ga liever voor de nieuwe Range Rover. En als het ff net iets duurder mag zijn de nieuwe Aston Martin.

Tja.........dat goud. Dat blijft een issue, ik houd niet zo van goud namelijk. En heb een probleem met jonge lovers, ik heb liever een wat ervarener oudere fiets ( wel een dure graag Haha!)

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:26

Nee, dat zie je verkeerd Pipo. Een wat OUDER PAARD , eentje waar alle knoppen al op zitten en dan een JONGE LOVER. En geld van pappie , zo doe je dat.

Das dus duidelijk het Midden KWPN telt al 3 leden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:29

Geld van pappie lukt niet...........maar ik weet vast nog wel ergens een suikeroompje te regelen Haha!

Nog meer mensen die een suikeroompje willen?

Verder ben ik het volledig eens met alle agendapunten........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:29

Dan wil ik graag voorzitter zijn en het wagen- en fietspark graag beheren!!

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 01:31

Nogmaals...dit topic gaat over JongKWPN, niet over de Quote 500 of de meest ideale auto. Zou beetje zonde zijn als er op dit topic een slotje komt, want dit topic kan juist heel lucratief zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:32

MissHIS, het Jong KWPN zegt mij dus niet zoveel omdat ik daar geen lid van kan worden en dus ook niet mee kan doen aan de activiteiten. Ik weet wel dat er veel wordt gedaan en ik weet ook hoe. Het zou volgens mij dus heel erg goed zijn als er voor de doelgroep boven JongKWPN ook iets zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:34

Lovely schreef:
Dan wil ik graag voorzitter zijn en het wagen- en fietspark graag beheren!!



Zolang ik die Aston krijg en niet teveel goud hoef te dragen vind ik het best............

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:35

O.K. Lovely : voorzitter en beheert onze Wheels.
Pipo: penning meester & liquide middelen
SuzanneH : facility manager
Nu nog een wervende slogan.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 01:35

Lovely schreef:
MissHIS, het Jong KWPN zegt mij dus niet zoveel omdat ik daar geen lid van kan worden en dus ook niet mee kan doen aan de activiteiten. Ik weet wel dat er veel wordt gedaan en ik weet ook hoe. Het zou volgens mij dus heel erg goed zijn als er voor de doelgroep boven JongKWPN ook iets zou zijn.


Als het JongKWPN je niet zoveel zegt, heb je ook weinig toe te voegen aan dit topic lijkt me. Dat jullie het niet eens zijn met de leeftijdsgrens was al duidelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:36

Ff tussendoor.............wat doet een penningmeester????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:38

Maar ik weet wel wat het JongKWPN doet MissHIS. Het lijkt mij alleen niet helemaal de goede keuze om je clubje zo af te schermen, bokt loopt niet over van de leden volgens mij??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:38

Pipo schreef:
Ff tussendoor.............wat doet een penningmeester????

Die probeert de restaurantrekeningen als noodzakelijke bedrijfskosten te boeken tegen laag tarief.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 01:39

Ik heb die leeftijdsgrens niet bedacht hoor, maar snap wel dat ze ergens grenzen moeten stellen. Ontevreden mensen die buiten de boot vallen, heb je altijd.

Kunnen we nu weer verder ontopic? Dus over het JONGKWPN, ideeën, commentaar, tips, etc.

Dank u.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:42

Lovely"]
[quote="Pipo schreef:
Ff tussendoor.............wat doet een penningmeester????

Die probeert de restaurantrekeningen als noodzakelijke bedrijfskosten te boeken tegen laag tarief.
[/quote]


Is het niet handiger om daar iemand voor te nemen die cijfermatig wat sterker is?

Doe ik het promotie en pr gedeelte wel..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:50

Ik hoor het alweer, ik begin zelf wel een stamboek.

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 08:49

MissHIS schreef:
Ik heb die leeftijdsgrens niet bedacht hoor, maar snap wel dat ze ergens grenzen moeten stellen. Ontevreden mensen die buiten de boot vallen, heb je altijd.

Kunnen we nu weer verder ontopic? Dus over het JONGKWPN, ideeën, commentaar, tips, etc.

Dank u.


Wij zouden wel meer willen leren over beoordelen en voorbrengen, misschien dat daar iets meer aan gedaan zou kunnen worden?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 09:55

Hmm, die keuze hebben ze toen ook op het formulier gezet, maar de meeste belangstelling ging uit naar het fokkerij gedeelte.
Vandaar dat daar nu de meeste aandacht op gericht is.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:39

Lovely schreef:
Ik hoor het alweer, ik begin zelf wel een stamboek.


Dan krijg je het YoungandLovely... daar wil ik ook bij Haha!

Nee das klets... ik vind het een goed initiatief dat jonge mensen bij zo'n groot stamboek ook serieus genomen worden.

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 11:09

adriana schreef:
Hmm, die keuze hebben ze toen ook op het formulier gezet, maar de meeste belangstelling ging uit naar het fokkerij gedeelte.
Vandaar dat daar nu de meeste aandacht op gericht is.


Maar daarom kan er nog wel een bijeenkomst over voorbrengen en beoordelen gehouden worden. Is het beoordelen geen onderdeel van de fokkerij?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 11:22

MissHIS"]
[quote="LuvdaTossa schreef:
En misschien kunnen ze een vaste pagina in de IDS krijgen? Het is nu altijd zoeken naar stukjes over het Jong Kwpn. Een vaste pagina, misschien met een jonge fokker eens een keer aan het woord Verward En een agenda ofzoiets!

Ik ga denk ik ook maar lid worden Knipoog


Aan zoiets heb ik ook al gedacht, maar dan bv. op internet. Ze hebben een eigen gedeelte op de KWPN site (al gebeurt daar nog bar weinig). Daar kunnen ook wel verslagen van bijeenkomsten op komen te staan! Binnenkort worden er weer afspraken gemaakt voor nieuwe bijeenkomsten. Hoe meer ideeën, hoe beter!
[/quote]

Meer op de site is ook een heel goed idee! Ik kom er nu ook wel eens maar er verandert niet veel!


Ik heb ook geen familie die in de paarden is en ik rijd paarden bij een fokker. Ik heb zelf ook heel veel inspraak in welke paarden we gaan dekken en welke hengsten we daarvoor gaan gebruiken. De fokker is zelf 66 jaar en heeft wel door dat de fokkerij in handen van de jongeren ligt. Hij laat me heel veel weten over de fokkerij en over hoe het vroeger allemaal ging en waar we voor moeten oppassen. Hij gaat met me naar keuringen, hengstenkeuringen, veilingen en alle andere paarden gebeurens hier in de buurt!

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:04

MissHiss, wat dacht je van een afdeling die jonge mensen, die geïnteresseerd zijn in fokkerij maar dit niet in praktijk kunnen brengen doordat ze daar de middelen niet voor hebben, in contact brengt met fokkers. Snijdt het mes aan twee kanten: de oude rotten worden een beetje 'vernieuwd' en de jonge honden kunnen hun kennis wat praktijkgerichter toepassen en een boel leren. Bovendien rijden die jonge mensen vaak en heeft die fokker dus ook meteen een ruiter voor z'n paarden Haha! Verder vind ik de leeftijdsgrens ook laag (terwijl het voor mij niet uitmaakt), daar komt bovenstaand idee ook uit voort. Dan trek je waarschijnlijk ook wat meer leden aan.
Het Midden kWPN zou ik dopen tot Doorstroom KWPN Haha! en ik ga voor de Mercedes SL500, mijn paarden vervoer ik liever per vrachtwagen Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:08

Vind ik een heel goed idee Aimee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:24

Aimee schreef:
Het Midden kWPN zou ik dopen tot Doorstroom KWPN Haha! en ik ga voor de Mercedes SL500, mijn paarden vervoer ik liever per vrachtwagen Knipoog

Wil je een zwarte of een blauwe?

Het JongKWPN kan zeker handig zijn om fakkels over te dragen. Mijn vraag is echter van wie ze ze dan aangereikt krijgen?

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:54

Lovely schreef:
Wil je een zwarte of een blauwe?

Het JongKWPN kan zeker handig zijn om fakkels over te dragen. Mijn vraag is echter van wie ze ze dan aangereikt krijgen?


Mag ik alleen kiezen tussen zwart en blauw? Verdrietig ik zag laatst een hele mooie zilveren voorbij flitsen..........

Ik mag toch aannemen dat er nog goede - oude - fokkers rondlopen die de fakkel kunnen verdragen. Op één of andere manier zijn al die goede KWPN-sportpaarden toch ter wereld gekomen Verward De fokkers van die paarden kunnen de jonge (toekomstige) fokkers toch nog een hoop leren.