Dit is het eerste topic wat ik maak van Halencia sinds dat ik haar heb.
Ik was al een tijd voorzichtig wat aan het rond snuffelen voor een leuk veulen, maar had geen haast.
Toen ik de advertentie zag waarin Halencia te koop werd aangeboden was ik opslag verliefd, ik had eigenlijk in m'n hoofd dat ik een donkerbruin/zwart hengstje wilde, maar dat was ik zo goed als meteen vergeten.
Ik ben in juli samen met mijn opa op pad gegaan richting Drenthe (want daar woonde Halencia bij bokker Lisch).
Toen ik haar daar zag vond ik haar nog mooier dan op de foto, en toen ik bij haar in de bak stond was, was ik helemaal verliefd!
Ze was zo lief en aanhankelijk en bewoog ook nog is lekker.
Diep van binnen wist ik eigenlijk al dat ik niet meer verder wilde kijken omdat de klik er was.
Ik heb nog wel verder gekeken naar andere veulen maar ik bleef met Halencia in m'n hoofd zitten en de andere veulens waren leuk, maar Halencia was leuker.
Toen heb ik besloten dat Halencia mijn paardje moest worden, en 1 sept. was de dag dat ik mijn knappe meisje ging ophalen.
Sorry voor het lange verhaal, hier wat foto's vanaf de dag dat ze bij mij is tot nu.

In de trailer op weg naar haar nieuwe huisje, wat was ze braaf!

2e dag bij mij, en heel nieuwsgierig naar wat er nou in dat gekke groene ding zat.

Mijn pony had een vliegenmasker om en Blondie was haar grote voorbeeld dus Halencia wilde hem ook even om
.

Halencia had gezien dat zij en blondie aan een touwtje mee moesten lopen, dat wilde ze ook wel is proberen. Dat touwtje was nog best lastig om vast te pakken

Halencia dacht; Let's go!!!

Ik hou van knotjes maken, dus Halencia moest er ook aangeloven, en ze vind dat gefriemel nog lekker ook!

Halencia heeft ook nog gesolliciteerd als eland, maar helaas...

Ze word steeds fotogenieker maar de close upjes zijn echt favo

Mijn lieve naarling

Samen met haar aangenomen mama
(mijn andere pony)
Haar knappe koppie.
Ik ben nog steeds iedere dag zo blij met mij, heb er geen moment spijt van gehad.
Begin volgende maand wordt ze alweer 1, times fly!!!
Laten jullie een berichtje achter
een echte naarling!
komt helemaal goed