Waar vinden jullie spullen voor een shetlander?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

X_Dees

Waar vinden jullie spullen voor een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-13 22:52

Ik heb thuis een mini shetlander staan. Alhoewel de naam inieminie shetlander beter volstaat. Hij is nu 4 jaar en 74 cm groot.

Nou het probleem:
1: Een hoofdstel vinden was/is onmogelijk. Ik kocht een mini shetlander hoofdstel en heb hier heel veel gaatjes bij in moeten maken en zit nu nog steeds niet helemaal passend.
2: Zijn dekentje is te klein, maar kan nergens een winterdekentje vinden die ook waterdicht is. De deken die hij nu heeft heeft mijn zus voor hem meegenomen uit Denenmarken. (draagt trouwens een deken omdat hij erg moeilijk verhaart in de zomer, door de deken krijgt hij een minder dikke wintervacht en heeft hij dus minder moeite met verharen)
3: Waar vindt ik in godsnaam een passend bit? Hij loopt voor de kar en heeft nu een stang in. Deze heb ik van een vriendin van mij overgenomen. Ze weet zelf niet meer waar ze hem weg heeft. Het bit begint wat minder glad te worden waardoor hij af en toe wondjes krijgt van zijn bitje. Goed invetten werkt wel maar soms vindt hij de uierzalf blijkbaar lekker en likt hij het eraf, vervolg is dus wondjes. Ik heb ooit een bit maat 9,5 gekocht maar dit paste niet..

Zoals jullie nu misschien wel snappen is het een ramp om spullen voor hem te vinden. Heb al verschillende winkels en online zaken gehad, maar bijna nergens zijn maat. Zijn mentuig heb ik ook via een online shop maar ook dat moest ik nog aan passen ondanks de maat minie minie shetlander.

Weet iemand misschien een site of iets dergelijks waar ik wel spullen kan vinden voor mijn inie-inie-minie-shetlander?

Muurp

Re: Waar vinden jullie spullen voor een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:25

RPA -> SMP.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:30

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:35

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:37

Dat is idd een goede en meestal passen ze de waterdichte veulendekens ook. Shetshop, paardendrogist heeft kleine maten en waterdicht er zijn uiteindelijk genoeg te vinden en een bit waar die wondjes van krijgt zou ik al niet meer mee rijden

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:59

Dank je DonCamillo, direct deze pagina opgeslagen. We hebben twee mini's van nu bijna een jaar oud dus we gaan het nog nodig hebben (1 luxe en 1 grove).

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:03

Graag gedaan hoor.

X_Dees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 19:25

quintolover schreef:
Dat is idd een goede en meestal passen ze de waterdichte veulendekens ook. Shetshop, paardendrogist heeft kleine maten en waterdicht er zijn uiteindelijk genoeg te vinden en een bit waar die wondjes van krijgt zou ik al niet meer mee rijden

KLopt daarom staat hij nu ook meer stil dan dat hij wat doet en dat vind ik best jammer eigenlijk

X_Dees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 20:02

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:44

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:55

MHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:19

zie dat wij er al tussen staan :D

denk dat wij de grootste bitten collectie hebben in de kleine maatjes.
met een bit waar je pony wondjes van krijgt zou ik idd ook niet meer mee rijden hoor! dat is wel heel erg pijnlijk, ze zijn zo gevoelig in de mond!

verder staan er diverse waterdichte dekens op en binnen nu en twee weken komen er diverse hele mooie dekens bij van ons eigen merk, weet alleen nu nog niet of de waterdichte al bij deze zending zitten maar dat word dus de site even goed in de gaten houden ;)

mocht je meer hulp nodig hebben ivm de maten mag je ook altijd even een berichtje sturen of mailen hoor!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:23

Ik bestel veel op de-shetlandhoek.nl en hoofdstel heb ik van Agradi.

X_Dees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 21:55

MHS schreef:
zie dat wij er al tussen staan :D

denk dat wij de grootste bitten collectie hebben in de kleine maatjes.
met een bit waar je pony wondjes van krijgt zou ik idd ook niet meer mee rijden hoor! dat is wel heel erg pijnlijk, ze zijn zo gevoelig in de mond!

verder staan er diverse waterdichte dekens op en binnen nu en twee weken komen er diverse hele mooie dekens bij van ons eigen merk, weet alleen nu nog niet of de waterdichte al bij deze zending zitten maar dat word dus de site even goed in de gaten houden ;)

mocht je meer hulp nodig hebben ivm de maten mag je ook altijd even een berichtje sturen of mailen hoor!

Ik zal binnenkort zeker even kijken! Deze winter kan zijn dekentje nog wel maar hij moet aanstaande winter toch echt een nieuwe! Bit wordt ook al bijna niet meer mee gereden en als er dan toch mee gereden wordt flinke laag uierzalf en dan direct bit in zodat hij niet de kans krijgt om het eraf te likken. heb op het berichtje van ene van deze bokkers gereageerd dus waarschijnlijk binnenkort een nieuw bit. Mocht deze niet passen zal ik zeker nog een kijkje nemen op jullie site.

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:15

www.shetlandershop.nl

Hier hebben ze ook spullen voor mini Shetlanders en hele schattige setjes, zoals camouflage set <3

rakmon123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:30

ik heb wel een bit te koop maat 10,5 voor 5 euro maar dan moet je er snel bijzijn want hij staat op markplaats.