In november heeft mijn opa met zijn merrie Amber de trekproef gedaan, het ging supergoed en ze behaalde een Dubbel A . Daarom is hij 2 weken ofzo geleden gevraagd om Amber te komen presenteren op de keuring in Hoenderloo, ook verkleed. Opa en oma, en wij wonen samen onder 1 kap zegmaar, en hij heeft de paarden aan huis staan. Hij heeft mij gevraagd of ik Amber wil rijden op de keuring. Ze is nog niet heel veel gewend, wel eens op keuringen geweest , maar dan is ze vaak wel een beetje zenuwachtig enzo.
Wat kan ik eigenlijk allemaal verwachten? Iemand hier die dat ook gedaan heeft? Ik hoop toch niet dat we een ereronde ofzo hoeven te doen? Want ze is nog maar net een beetje ingereden, en ze wil nog niet in galop
Is het gewoon een beetje rondstappen terwijl iemand een verhaaltje voor leest? Ik denk dat ik als paashaas ga
Iemand nog ideeën?

Ze word door mij als een pennypaard gebruikt zo af en toe
Ja, echt heel knap! Ik kon er zelf helaas niet bij zijn
Hij was al 2 x eerder geweest, alleen toen wou amber geen enkele stap mee verzetten, ze moest met 4 man naar de trailer gebracht worden! En dan in een keer dubbel a! Hopen dat ze het bij het keuren ook zo goed doet! Ik weet niet wat ze kan worden, model of ster? Ik kan het niet uit elkaar houden , vlgns mij model
.