Te brede aansnoerneusriemen en veel te veel bling
Welk hoofdstel hebben jullie voor je tink? Graag met foto, misschien zie ik iets wat me wel bevalt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en van hele goede kwaliteit. En een brede! frontriem voor Flynn z'n brede voorhoofd.
Ik krijg ook helemaal de kriebels van lak en andere toeters en bellen. Zaterdag zag ik me er toch eentje... Een neusriem van een centimeter of vier breed, ook nog een brede frontriem en allebei helemaal vol met glitterstenen OMG
zijn we een modeshow aan het lopen of aan het paardrijden?

Ik krijg vaak ook leuke commentaar erop!

DianneM schreef:Volgens mij is hier al een topic over
.
corinne1981 schreef:Ik heb een Rambo Micklem Competition, als het goed is heeft ie hem in mijn profiel om (laatste foto's).
[ Afbeelding ]
Fijn hoofdstel die schijnbaar rekening houdt met de anatomie van het hoofd van het paard.

murness schreef:Wat ik een mooi hoofdstel vind is de BR Aldridge. Heeft een anatomisch kopstuk en dat spreekt me wel aan. Wel wat bling op de frontriem, maar niet zo overdreven. Alleen hadden ze deze niet in de ruitersportzaken waar ik geweest ben. En ik vind het toch wel fijn om een hoofdstel eventjes te zien voordat ik 'm koop. Vind het altijd zo'n gedoe via internet als iets niet past.