Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barvrouwke schreef:Nou, de moeder van jou merrie heeft geen geluk gehad met 2 dode veulens.
Dit zijn de geregistreerde nakomelingen. Ik neem aan dat Gonda van jou is, dus die heb ik niet verder uitgezocht.
1 N.N. † 200904102 VVR M Arjen 417
2 Senora 200501221 Vb M Marten 377
3 Niels 200402419 Vb H Marten 377
4 Gonda 200259000 Stb Ster Sjaard 320
5 N.N. † 200102250 VVR M Gerryt 360
6 Carlo 200019381 Vb Ster Sjaard 320
Het enige dat ik kan vinden is dat Sorena een hengstveulen heeft gegeven in 2009
en dat het veulen naar de keuring is geweest in Kootwijk.
Het veulen stond op naam van W.A.M. Oude Wolbers (Almelo)
toch bedankt voor de andere ! Die ga ik ook eens opzoeken

kimmie261 schreef:mijn merrie is een sjaard ( x pike)![]()
is een stevige tante,ongelooflijk leuke merrie,maar wel heel heet onder het zadel...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
, Is de jouwe ook wat schuw aan de benen of niet? 
haitze schreef:wij hebben gefokt met sjaard,vier merries op rij,drie zijn er ster geworden.
fijne merries ,laat rijp,als je ze vertrouwd kan je er alles mee.
ze waren wat brutaal,ritselig,en doordrammerig,als je die energie kan omzetten in werken,wauw,fijne paardjes die sjaardjes.
ze draaft als de beste enkel de aanleuning is wat moeilijk voor haar. haitze schreef:we hebben de paarden een aantal jaren geleden verkocht[we hebben alleen mn twee friese ruinen nog],als je een vertrouwensband met je paard hebt kan een sjaard wel verdragen dat je aan de benen komt,ik kon ze scheren,maar als een voorbrenger dat probeerde werd de merrie in ene heeeeeeel anders.
moet wel lachen om de foto's vooral die van kimmie is een typische sjaard om te zien